جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

نکیسا: قصد داشتند تیم ملی بازنده شود

شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۰۱
کد مطلب: 781711
دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال درباره پیروزی ملی پوشان کشورمان برابر تیم ملی لبنان توضیحاتی را بیان کرد.
نکیسا: قصد داشتند تیم ملی بازنده شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال درباره پیروزی برابر تیم ملی فوتبال لبنان اظهار کرد: تیم ملی فوتبال در نیمه اول خوب نبود و توپ بی هدف رد و بدل می‌شد و بازیکنان به دربسته برخورد می‌کردند. البته در نیمه دوم فشار بازیکنان تیم ملی جواب داد و توانستیم به نتیجه دلخواه برسیم. متاسفانه کشور دوست و برادر قسم خورده برخوردش با ما خوب نبود.

نکیسا گفت: داور مسابقه هم به طور مرتب کارت از جیب خود در می‌آورد تا جو مسابقه را بهم بریزد. البته خداوند با ما یار بود و توانستیم دوباره به موفقیت برسیم. به هر حال می‌خواستند تیم ملی فوتبال ایران بازنده از زمین مسابقه خارج شود، اما خداوند کمک کرد و این اتفاق رخ نداد. جو استادیوم را به خوبی می‌شناسم، چون من در لبنان بازی کردم. البته این رسم مهمان نوازی لبنانی‌ها درست نبود.

او اظهار کرد: ان شا الله در بازی با تیم ملی سوریه هم برنده از زمین مسابقه خارج شویم تا با ۱۶ امتیاز بتوانیم ۸۰ درصد مسیر جام جهانی را طی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نکیسا جون یاد این حرف علی آقا باش که گفت" شما توپ رو تو گل بزنین ببینم چطور داور قبول نمی کنه". بقیه اش حاشیه است
Iran, Islamic Republic of
بردیم ولی جون به لب شدیم اگر طارمی بود راحت میبردیم
چرا تهمت میزنی برادر! هیچ کارشناسی عملکرد تیم فوتبال را بجز شانس پایان مسابقه تایید نمیکند.