کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

میزان دانلود اینستاگرام همرا هبا تاریخچه و معرفی آن

20 آبان 1400 ساعت 10:06


در این پست قصد داریم به صورت خلاصه در رابطه با ملکه شبکه های اجتماعی صحبت کنیم!! بله دقیقا منظورمون ملکه است.نصب اینستاگرام ، شبکه اجتماعی که از سال 2010 به بازار عرضه شد و در حال حاضر به نام ملکه شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا شناخته میشود.

این شبکه اجتماعی در سال 2012 توسط فیس بوک به مبلغ 1 میلیارد دلار خریداری شد و خیلی از سهام داران فیس بوک مخالف این خرید بودند چرا که معتقد بودند این مبلغ برای شبکه اجتماعی تازه کاری مانند اینستاگرام بسیار زیاد است اما با گذر هر 2 سال، تعداد کاربران این شبکه اجتماعی 3 برابر شد و کار به گونه ای رقم خورد که اگر این شبکه اجتماعی در سال 2012 دارای 100 میلیون نصب بود، در سال 2016 نصب اینستاگرام به عدد 900 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا رسید.
 


دانلود اینستاگرام و نصب آن
رقمی که برای ارزش کلی این شبکه اجتماعی در سال 2016 در نظر گرفتند معادل 65 برابر رقم خریداری شده ان در 4 سال قبل خود بوده یعنی ارزش اینستاگرام در سال 2016 را معادل 65 میلیارد دلار تحمین زدند که رقمی فوق العاده بالا می باشد و همین عدد می تواند ارزش این شبکه اجتماعی را به خوبی نمایش دهد.

با گذر زمان این شبکه اجتماعی هر روز بزرگتر، محبوب تر و پر کاربر تر شده است و تخمینی که برای تعداد نصب اینستاگرام برای کاربران این شبکه اجتماعی زده می شود عددی معادل 2 میلیارد نفر میباشد یعنی تقریبا از هر 4 نفر در سراسر دنیا، یک نفر در طول ماه از این شبکه اجتماعی استفاده می کند، این تعداد کاربر فعال از سراسر دنیا را میتوان یک عدد بی نظیر و بی سابقه در تاریخچه شبکه های اجتماعی محبوب دنیا دانست.

دانلود اینستاگرام این روز ها بسیار افزایش یافته و کاربران زیادی به سمت آن رفته اند.
 

نحوه درآمد این شبکه اجتماعی محبوب
اما برای خیلی ها سوال است که اینستاگرام با این تعداد کارمند و همچنین تاسیسات و امکانات سخت افزاری که هزینه نگه داری بسیار بالایی نیز دارند، چطور درامد دارد و علاوه بر پرداخت هزینه های خود، ارزش افزوده ای نیز برای سهام داران این شرکت دارد؟

از زمان خریداری اینستاگرام توسط سهام دار ان یعنی فیسبوک، تقریبا 8 سال می گذرد و قطعا این خرید باید درامد نیز داشته باشد. اینستاگرام در حال حاضر از 3 روش رسمی و معرفی شده کسب درامد می کند.اولین این روش ها نمایش تبلیغات به کاربران این شبکه اجتماعی می باشد. تقریبا می توان متصور شد که با هر نصب اینستاگرام، این شرکت درامدش افزایش می یابد چرا که امکان نمایش هر چه بیشتر تبلیغات را خواهد داشت و به ازای هر یک نمایش تبلیغ، این شرکت هزینه ای را از شخصی که به این شبکه اجتماعی سفارش داده است پرداخت خواهد کرد.

نحوه دریافت هزینه اینستاگرام بر اساس پارامتر های مختلفی می تواند باشد، مثلا میتواند بر اساس تعداد نمایش باشد، بر اساس تعداد کلیک انجام شده بر روی تبلیغ باشد و یا بر اساس تعداد خرید های انجام شده و یا خدمات دریافت شده از کاربران که دانلود اینستاگرام را انجام داده اند از این کمپانی باشد که تمامی این ها بستگی به نحوه قرارداد بستن با اینستاگرام دارد.
 

ارزش فعلی و گذشته اینستاگرام
روش دومی که شرکت اینستاگرام می تواند از ان درامد داشته باشد امکان فروش سهام این شرکت در بازار سرمایه یا همان بورس است. اینستاگرام در سال 2012 به مبلغ 1 میلیارد دلار خریداری شده است و در سال 2016 به مبلغ 65 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است که این عدد در حال حاضر که در سال 2020 می باشیم نیز بسیار افزایش یافته است، با توجه به این موضوع می توان نتیجه گرفت که کمپانی فیسبوک نیز در طول این مدت سود بسیار خوبی تنها با افزایش ارزش این شرکت بدست اورده است و نا گفته نماند با هر بار دانود و نصب اینستاگرام توسط کاربران سراسر دنیا و افزایش تعداد کاربران ان و محبوب تر شدن و همه گیر شدن ان در سراسر دنیا، قطعا ارزش این شرکت نیز افزایش می یابد و در نتیجه سود بیشتری تولید خواهد کرد.

روش سومی که این اینستاگرام می تواند برای خود درامد داشته باشد که در حال حاضر نیز دارد، فروش اطلاعات به سایر شرکت ها و افراد می باشد. اینستاگرام می تواند با فروش اطلاعات مورد نیاز بسیاری از کمپانی های دیگر به انها، پولی خوبی نیز از ان انها دریافت کند. شرکت اینستاگرام با دریافت اطلاعات و انالیز انها، از تمامی افرادی که نصب اینستاگرام برای اندروید و ایفون را انجام داده باشند می تواند بسیاری از اطلاعات مجاز مانند زمان خواب در یک کشور، علایق و رفتار های مختلف در محل های و قوم های مختلف، رنگ مورد علاقه یا ماشین های مورد علاقه افراد و ... را به راحتی بدست اورد و این اطلاعات را به فروش برساند.

نصب اینستاگرام فارسی رایگان
در این پست قصد داشتیم به طور خلاصه در رابطه با دانلود و نصب این شبکه اجتماعی با شما صحبت کنیم و در پست های بعدی سعی می کنیم بیشتر در رابطه با ترفند های مختلف استفاده از اینستاگرام برای اندروید و ایفون اشنا شویم. در ضمن می توانید برای دانلود اینستاگرام برای اندروید برای اندروید بر روی اسم ان کلیک کنید تا بتوانید با لینک مستقیم ان را دانلود و نصب کنید.


کد مطلب: 781625

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/781625/میزان-دانلود-اینستاگرام-همرا-هبا-تاریخچه-معرفی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com