جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال:

چاره‌ای جز برگزاری دربی در روز شنبه نداشتیم/ به ورزشگاه‌های فاقد گیت اجازه ورود تماشاگر نمی‌دهیم

سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 781442
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت که این کمیته، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس را به ناچار در روز شنبه برگزار می‌کند.
چاره‌ای جز برگزاری دربی در روز شنبه نداشتیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سهیل مهدی درباره وضعیت بررسی امکانات کشورمان برای میزبانی از جام‌ملت‌های آسیا 2027 اظهار داشت: اکنون از ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد بازدید می‌کنیم و سپس برای بازدید از زیرساخت‌های استان اصفهان و ورزشگاه نقش جهان،‌ عازم اصفهان می‌شویم. نمایندگان AFC روز پنجشنبه جمع‌بندی می‌کنند و سپس بازدیدی از ریاض دارند. با بازدید از امکانات همه کشورهای متقاضی میزبان، رأی خود را اعلام خواهند کرد.

وی درباره برگزاری دربی پایتخت در ساعت 16 شنبه 13 آذر تصریح کرد: خیلی تلاش کردیم بازی روز جمعه برگزار شود و این مسابقه را یک روز عقب بیندازیم، اما در این صورت برخی تیم‌ها سه یا چهار روز استراحت می‌کردند. دربی برای بسیاری از مردم مهم است و ناچار به برگزاری آن در روز شنبه شدیم. ما باید مسابقات را هر چه سریع‌تر برای فصل آینده تمام کنیم و کمی بدسلیقگی شده است، اما با توجه به اینکه تماشاگری نداشتیم و این برای ما خوشایند نیست، از این فرصت سوءاستفاده کردیم.

«اگر بازی در روز جمعه برگزار می‌شد، یک یا دو هفته فرصت کم می‌آوردیم.»، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ ضمن بیان این جمله گفت: همچنین زمانی که به سمت سرمای هوا می‌رویم، دیدارها ساعت 15 یا 16 برگزار می‌شوند که زمانی مناسب است. در غیر این صورت بازی باید در ساعت 18 برگزار می‌شد که با توجه به سرمای هوا، شاید کیفیت مسابقه کاهش می‌یافت. محدودیت‌هایی به تقویم ما تحمیل می‌شود و با توجه به برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، دیدارهای ملی و نیز احترام به مناسبت‌ها، تقویم شسته و رُفته‌ای درست نمی‌شود.

مهدی که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در واکنش به اظهارنظر رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر اینکه هواداران می‌توانند از روز 20 آبان وارد ورزشگاه‌های کشور شوند، خاطرنشان کرد: در یک هفته گذشته با نماینده AFC به شهرهای مختلف سفر می‌کنم و فرصتی برای صحبت با فدراسیون پزشکی ورزشی نداشتم. تصمیمات اولیه گرفته شده است و برای اجرای آن، مکاتباتی باید با باشگاه‌ها صورت بگیرد. باشگاه‌هایی که گیت و فروش بلیت الکترونیکی دارند، می‌توانند مانند گذشته تماشاگر داشته باشند.

وی با ابراز امیدواری به اینکه هواداران تا پیش از پایان نیم‌فصل اول وارد ورزشگاه‌ها شوند، بیان کرد: برای فروش بلیت و کنترل شیوع کرونا، به ورزشگاه‌های فاقد تجهیزات اجازه ورود تماشاگران نمی‌دهیم. بخشی از این موضوع بر عهده باشگاه‌هاست و باید ساختار بلیت‌فروشی را رعایت کنیم. آنها باید از یک سال و نیم فرصت لازم استفاده می‌کردند تا گیت‌های ورزشگاه‌های خود را تکمیل و فروش بلیت الکترونیکی را راه‌اندازی کنند. سامانه فروش بلیت در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفته شده و سرعت کار را باید از باشگاه‌ها بخواهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
به علت رعایت پروتکل های کرونایی....