کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زاکانی:

کاری به کم کاری شهرداری در ۸ سال اخیر نداریم/ مردم دریافت رشوه ماموران شهرداری را اطلاع بدهند/ استخدام اوباش در شرکت شهربان جای بررسی دارد

18 آبان 1400 ساعت 9:11

زاکانی گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده دریافت رشوه هر کدام از ماموران رفع سد معبر که نیروی شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران محسوب می‌شوند، تخلفات را اطلاع بدهند.


به گزارش جهان نیوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: دریافت هر گونه رشوه ماموران رفع سد معبر از دستفروشان سطح شهر ممنوع بوده و تخلف به شمار می‌آید.

وی همچنین تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده دریافت رشوه هر کدام از ماموران رفع سد معبر که نیروی شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران محسوب می‌شوند، تخلفات را اطلاع بدهند.

شهردار تهران در پاسخ به اینکه برنامه شهرداری در دوره فعلی برای بهبود عملکرد شرکت شهربان و حریم بان و همچنین بهبود عملکرد نیروهای این مجموعه چیست، تاکید کرد: کاری به کم کاری شهرداری در ۸ سال اخیر نداریم و ما در حال حاضر با برنامه ریزی پیش می‌رویم.

زاکانی خاطرنشان کرد: درباره اینکه می‌گویند برخی از نیروهایی که در شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران، استخدام شده‌اند از اراذل و اوباش هستند، برای بنده قابل قبول نیست و نمی‌توانم قضاوت کنم و این موضوع جای بررسی دارد.

بیشتر بخوانید:
چهار کار بزرگ زاکانی در دو ماه اول شهرداری +فیلم


کد مطلب: 781368

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/781368/کاری-کم-شهرداری-۸-سال-اخیر-نداریم-مردم-دریافت-رشوه-ماموران-اطلاع-بدهند-استخدام-اوباش-شرکت-شهربان-جای-بررسی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com