جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

نتانیاهو: ایران خوب می‌داند که ضعیف هستیم

سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 781348
در ادامه حملات نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به نخست وزیر فعلی این رژیم، نتانیاهو گفت: امروز ایران به خوبی می‌داند که ما ضعیف هستیم.
نتانیاهو: ایران خوب می‌داند که ضعیف هستیم
به گزارش جهان نيوز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی که همچنان نمی‌تواند خشم خود را از شکست در مقابل ائتلاف بنت ـ لاپید پنهان کند، بار دیگر به شدت به این کابینه تاخت.

روزنامه یسرائیل هیوم در تارنمای خود در این باره نوشت: رهبر مخالفان دولت شامگاه دوشنبه به شدت به نخست وزیر حمله کرده و اعلام کرد نفتالی بنت ضعیف و خاموش است و تمامی رهبران جهان او را اصلا به حساب نمی‌آورند، چون می‌دانند که او صرفا یک عروسک در این ساختار است.

نتانیاهو که در یک نشست عمومی و بنا به درخواست 40 عضو کنست مخالف ائتلاف حاکم سخن می‌گفت افزود: امروز ایران به خوبی می‌داند که ما ضعیف هستیم، تا یک ماه دیگر ایران به مذاکره هسته‌ای با کشورهای ابرقدرت جهانی باز خواهد گشت و این امر خطری حیاتی برای امنیت اسرائیل است.

وی در بخش دیگری از این سخنرانی خود در همین رابطه خطاب به بنت گفت: بجنگید، افکار عمومی را علیه این توافق خطرناک بسیج کنید، اما شما فقط سر خود را پایین می‌اندازید.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جالبه ما همیشه در مقابل اسرائیل ادعای قدرت می کنیم و شعار میدیم ولی اونا همیشه میگن ما ضعیفیم و عمل می کنن
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر قوم صهیونیسم