شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

تهران چه تعداد مترو فرسوده دارد؟

يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 781182
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بیش از ۳۵ درصد قطار‌های درون‌شهری نیاز به اورهال شدن دارد، گفت: باید بودجه و اعتبارات لازم در این زمینه برای سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شود.
تهران چه تعداد مترو فرسوده دارد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره موضوع واکنش اضطراری در مترو و فضا‌های زیرسطحی اظهار داشت: با توجه به بند ۵ ماده یکم مصوبه راهبرد‌های برنامه عملیاتی مدیریت بحران و برنامه واکنش اضطراری در مترو و فضا‌های زیرسطحی ابلاغی مهر سال ۹۵ شهرداری تهران بر مبنای سند و برنامه عملیاتی کاهش خطرپذیری و مدیریت بحران در حوادث طبیعی و انسان‌ساخت اقداماتی را موظف است انجام دهد.

وی افزود:‌بر همین اساس باید نسبت به تهیه و بازنگری برنامه‌های بازدید دوره‌ای و تعمیر و نگهداری مستمر از همه تجهیزات و تأسیسات خطوط ایستگاه‌ها و قطار‌های مترو با توجه به عمر مفید آن‌ها انجام گیرد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: علیرغم تأکید و تذکر اعضای شورای شهر تا کنون بیش از ۳۵ درصد از قطار‌های درون‌شهری و بیش از ۷۵ درصد ناوگان خط ۵ مترو تهران نیاز به اورهال پیدا کرده در حالی که نادیده گرفتن چنین موضوعی باعث انباشت مشکلات و تعطیلی خطوط مترو یکی پس از دیگری می‌شود.

اقراریان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های مترو در مدیریت بحران با این رویکرد نه تنها مددرسان نخواهد بود بلکه خود به یک معضل و بحران انسانی تبدیل می‌شود.

وی تأکید کرد: لذا بر اساس چالش‌هایی که اعلام کردند همچنین در جهت افزایش شاخص آسایش شهروندی باید اعتبارات لازم در این زمینه در بودجه سال ۱۴۰۱ و پیگیری بدهی‌های دولت در این زمینه صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
نیروهای سپاه که تکنولوژی بسیار بالایی دارند بیایند و واگن ها و کشنده ها را با دستور شهردار محترم جناب زاکانی و به صورت جهادی فی سبیل الله اورهال کنند.