پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته چهارم؛ همه چیز به کام استقلال

يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 781140
با ناکامی تیم‌های گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در صعود به صدر جدول لیگ برتر، استقلال هفته چهارم را با صدرنشینی به پایان رساند.
جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته چهارم
به گزارش جهان نيوز، پرونده هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (شنبه) با چهار بازی بسته شد؛ هفته‌ای که به صدرنشینی استقلال انجامید.

مس رفسنجان مقابل آلومینیوم به تساوی خانگی رسید تا با کسب نخستین امتیاز خود در لیگ بیست‌ویکم، در رتبه پانزدهم قرار گیرد. آلومینیوم اراک هم فرصت صدرنشینی را از دست داد و با توقف در سرچشمه، در رده چهارم جدول ایستاد. صنعت نفت آبادان با پیروزی در قائمشهر، از انتهای جدول جدا شد و خود را به جایگاه چهاردهم جدول رساند. نساجی نیز در جایگاه دهم جدول حضور دارد.

پرسپولیس نیز از پس گل‌گهر سیرجان برنیامد و با باقی ماندن در رتبه ششم، از صعود به رده‌های بالایی جدول بازماند. گل‌گهر می‌توانست با غلبه بر پرسپولیس صدرنشین شود که در این امر ناکام ماند و در جایگاه سوم جدول جای گرفت. نفت مسجدسلیمان نیز که یک امتیاز از فولاد گرفت، با پنج امتیاز در رتبه هشتم ایستاد و فولادِ چهار امتیازی، رده یازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

نتایج دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:

فجرسپاسی یک - استقلال یک
هوادار 2 - پدیده مشهد صفر
تراکتور تبریز یک - پیکان 2
ذوب‌آهن اصفهان یک - سپاهان اصفهان صفر
مس رفسنجان صفر - آلومینیوم اراک صفر
نساجی مازندران صفر - صنعت نفت آبادان 2
پرسپولیس یک - گل‌گهر سیرجان یک
نفت مسجدسلیمان صفر - فولاد خوزستان صفر


جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:


مسابقات لیگ برتر به دلیل برگزاری دیدارهای تیم ملی ایران در دور انتخابی جام جهانی 2022 قطر، به مدت دو هفته تعطیل می‌شود که در این مدت، تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن روز 21 آبان در دیدار معوقه هفته سوم به مصاف هم می‌روند.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *