يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

حزب‌الله عراق: طرح سوء قصد به جان الکاظمی «حرکتی نمایشی» است/ ایفای نقش قربانی به یک تاکتیک نخ‌نما تبدیل شده است

يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 781128
مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق در واکنش به طرح سوء قصد به جان «مصطفی الکاظمی» نخست‌‍وزیر عراق اعلام کرد که ایفای نقش قربانی به یک تاکتیک نخ‌نما تبدیل شده است.
طرح ترور الکاظمی حرکتی نمایشی است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «ابو علی العسکری» مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق در صفحه توئیتر خود به طرح سوء قصد به جان «مصطفی الکاظمی» نخست‌‍وزیر این کشور واکنش نشان داد و آن را یک «حرکت نمایشی» برشمرد.

وی با اشاره به شایعات مطرح شده درباره حمله به منزل مسکونی نخست‌وزیر عراق تصریح کرد: ایفای نقش قربانی، تبدیل به یک تاکتیک نخ نما شده است.

ابوعلی العسکری در صفحه توئیتر خود افزود: اگر کسی بخواهد به این «موجود فیسبوکی» آسیب برساند، راه‌های کم‌هزینه‌تر و مطمئن‌تری برای رسیدن به آن وجود دارد.

وی تصریح کرد: این مسخره‌آمیز است که الکاظمی خواستار خویشتنداری و آرامش است، چه کسی باید نگران باشد؟ چه کسی کنترل خود را از دست داده است؟

مرکز اطلاع‌رسانی نظامی ارتش عراق بامداد یکشنبه در بیانیه اعلام کرد که برخی‌ها قصد داشتند با استفاده از پهپاد بمب‌گذاری شده محل اقامت الکاظمی در منطقه سبز بغداد را هدف قرار دهند و او را ترور کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
الکاظمی جون اینقدر فیلم بازی نکن.... بیا به خط اسلام....!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای کاظمی.......فاعتبروا.....!!!!......ومکروا و مکروالله والله خیرالماکرین...