کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رامبد جوان؛ یک اعتراف و یک وعده

15 آبان 1400 ساعت 10:37

اعتراف می‌کنم در فصل هفتم انگیزه و انرژی‌ام کم بود اما فصل جدید که از این هفته آغاز می‌شود را با تمام انرژی شروع می‌کنیم.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، رامبد جوان در آستانه پخشِ فصل هشتم "خندوانه" از 17 آبان‌ماه، تأکید کرد: اعتراف می کنم در فصلی که گذشت (فصل هفتم) انگیزه و انرژی ام کم بود. من هم به اندازه همه آدم ها استرس، نگرانی و دلواپسی کرونا را داشتم. هر لحظه فکر می‌کردم من که ماسک ندارم، برخی دیگر هم در برنامه ماسک ندارند و از طرفی برخی از آدم ها را دور هم جمع کرده‌ایم، هر لحظه ممکن است اتفاقی بیفتد و خدایی ناکرده باعث انتشار این بیماری شویم. خب این مسأله خیلی استرس زا بود. از طرفی حال مردم هم بد بود، مسائل اقتصادی هم به روزگار آدم ها فشار می‌آورد و کرونا هم مزید بر علت شده بود. در نتیجه من هم تحت تأثیر این فضا، انرژی لازم را نداشتم.

وی افزود: فصل جدید برنامه را که از دوشنبه این هفته آغاز می‌شود و هنوز ضبط آن را آغاز نکردیم، با تمام قوا و انرژی بالا و 100 می خواهیم شروع کنیم. آن‌قدر آیتم‌ها و مواضع جذاب و انسانی و دوست داشتنی خواهیم داشت که می‌تواند لحظه به لحظه و جز به جز به مردم منتقل شود و حال‌شان را خوب کند.

مجری و کارگردان برنامه "خندوانه" تأکید کرد: ما در فصل جدید خودمان را متوسل کردیم به بحث های علمی که باعث ساخت و ساز «خندوانه» شد؛ یعنی چیزهایی که ثابت می کنند «خندوانه» از نان شب واجب تر است. برای برخی شاید «خندوانه» دم دستی شده باشد، ولی برای ما همچنان فضای دلچسبی است. در فصل جدید می خواهیم ارجاعی بدهیم به اینکه چرا «خندوانه» را ساختیم. معیاری جهانی درباره استرس وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: استرس باعث همه بیماری های ممکنی می شود که در بدن می تواند رشد و منجر به اتفاقات ناگوار شود. چیزی که می‌تواند استرس را در آدم ها کم کند، سرگرمی و شاد بودن است و ما متأسفانه به این قضیه موضع داریم. فکر می‌کنیم اگر آدم‌های شاد و حتی آدم‌های الکی شاد و اهل معاشرتی باشیم، آدم کم‌ارزشی به حساب می‌آییم؛ بنابراین سعی می‌کنیم آدم‌های جدّی باشیم. اما در روانشناسی مدرن معیارها متفاوت است. ما «خندوانه» را با انگیزه بالا و انرژی 100 می‌سازیم و سعی می‌کنیم به مردم حال خوب بدهیم و یادآوری کنیم خانم‌ها و آقایان لطفا شاد باشید!

رامبد جوان در پایان با طرح مطالبه‌ای درباره تنظیم برنامه «خندوانه» برای ناشنوایان و کم شنوایان کشور مواجه شد که قول داد، تمام تلاش خود را خواهد کرد تا یکی از تکرارهای این برنامه در روز، برای این قشر از جامعه زبانگردانی شود.


کد مطلب: 781031

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/781031/رامبد-جوان-یک-اعتراف-وعده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com