پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

ربایش دو افسر صهیونیست در خارج از فلسطین اشغالی +فیلم

شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 781018
شبکه «الجزیره» در برنامه‌ای فاش کرد، یک جنبش ناشناس، دو افسر صهیونیست را هنگام انجام مأموریت محرمانه در خارج از فلسطین اشغالی ربوده است.
ربایش دو افسر صهیونیست +فیلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، شبکه «الجزیره» در برنامه «ما خفی اعظم» فاش کرد، یک جنبش ناشناس به نام «الحریه» دو افسر صهیونیت را حین انجام مأموریتی محرمانه در خارج از فلسطین اشغالی ربوده است.

در ادامه این برنامه، مدارک شناسایی و عکس یکی از ربوده‌شدگان قبل از ربایش نشان داده می‌شود بدون اینکه به محل فعلی نگهداری آنها اشاره شود.

دو افسر مذکور اسامی خود را «دیوید بِری» و «دیوید بن روزی» معرفی می‌کنند و در پیامی تصویری از رژیم صهیونیستی می‌خواهند که آنها را نجات دهد.
   

جنبش الحریه خواستار آزادی اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی شده و تل‌آویو تا کنون هیچ واکنشی در این خصوص نداشته است.

بر اساس این گزارش، دیوید پری یک مأمور مخفی و بن‌‍روزی یک کارشناس پتروشیمی است و در دو عملیات جداگانه ربوده شده‌اند.

بن‌روزی در این ویدئو میگوید که وضعیت آنها وحشتناک است و در ادامه خواستار کمک می‌شود.
 
 

شکنجه شدید اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
الجزیره در این برنامه خود به شکنجه شدید اسرای فلسطینی در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی بویژه پس از فرار شش اسیر از زندان «جلبوع» در سپتامبر گذشته پرداخت.

در این گزارش اظهارات صوتی از یک اسیر که در جریان حفر تونل در زندان جلبوع در سال ۲۰۱۴ شرکت داشته و نیز اظهارات اسیر سابق در زندان جلبوع «صهیب زقیلی» درباره شکنجه اسرا پخش شد.

یکی از اسرا که در جریان شکنجه اسرای فلسطینی در پی فرار شش اسیر از جلبوع در سپتامبر گذشته هست، در این برنامه اعلام کرد، شعار زندانبانان صهیونیست این بود: بشکنید (استخوا‌هایشان را)... قانونی وجود ندارد.

اسیر دیگری به نام «نزار شحاده» که پیش‌تر در زندان «النقب» زندانی بوده، می‌گوید، زندانبانان صهیونیست سگ‌ها را به روی بدن اسرا می‌انداختند و این سگ‌ها از یک اسیر به اسیر دیگر می‌پریدند و اسرا از شدت شکنجه هر لحظه فکر می‌کردند که جان خود را از دست خواهند داد.

در ادامه این برنامه، اسامی و تصاویر افسرانی که در شکنجه اسرا در زندان النقب در سال ۲۰۱۹ شرکت داشته‌اند، منتشر شده است.

بر اساس آمارها، ۴۵۰۰ اسیر فلسطینی در ۱۹ زندان رژیم صهیونیستی زندانی هستند که ۵۴۴ نفر آنها محکوم به حبس ابدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


راد
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اسرائیل
انشاءالله به زود این غده سرطانی نابود خواهد شد