کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ثروت رئیس باشگاه رئال مادرید چقدر است؟

13 آبان 1400 ساعت 9:41

رئیس باشگاه رئال مادرید نه تنها نفر اول متمول‌ترین باشگاه فوتبال اسپانیا است، بلکه جزو پولدارترین شهروندان این کشور نیز هست.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، نشریه فوربس رده‌بندی ۱۰۰ شهروند ثروتمند اسپانیا در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد که در این فهرست نام چند تن از رؤسا و مدیران باشگاه‌های فوتبال این کشور هم به چشم می‌خورد.

در این فهرست، ثروتمندترین چهره فوتبالی فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید است که نشریه فوربس دارایی او را یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون یورو تخمین زده است. بر این اساس پرس ۷۴ ساله در رده دوازدهم ثرورتمندترین شهروندان اسپانیایی قرار گرفته است.

در این بین به جز پرس نام برخی دیگر از مقامات فوتبالی اسپانیا هم در این فهرست دیده می‌شود که فرناندو رویگ مالک شرکت پامسا و رئیس باشگاه ویارئال با ثروتی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون یورویی جزو آنها است. رویگ با این دارایی نفر پانزدهم ثروتمندترین شهروند اسپانیا و دومین رئیس متمول لالیگا است. پس از او خوسه الیاس یکی از اعضای هیئت رئیسه باشگاه بارسلونا با دارایی ۹۰۰ میلیون یورویی نفر سی‌ویکم در میان ثروتمندترین افراد اسپانیا و سومین نفر در مدیران و رؤسای فوتبال این کشور محسوب می‌شود. همچنین میگل آنخل خیل مارین، مدیراجرایی باشگاه اتلتیکومادرید که دارایی‌اش ۴۰۰ میلیون یورو تخمین زده می‌شود، نفر شصت‌وهفتم فهرست شهروندان اسپانیا و چهارمین رئیس یا مدیر ثروتمند لالیگا است.

در رده‌بندی ۱۰۰ فرد ثروتمند اسپانیا هیچ ورزشکاری از این کشور دیده نمی‌شود اما در میان ورزشکاران اسپانیایی، رافائل نادال چهره سرشناس تنیس و فرناندو آلونسو راننده فرمول یک با دارایی ۲۲۵ میلیون یورویی نفرات اول و دوم هستند و بعد از آنها سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید و بازیکن حال حاضر پاری‌سن‌ژرمن، آندرس اینیستا کاپیتان سابق بارسلونا و بازیکن فعلی ویسل کوبه و جرارد پیکه بازیکن بارسلونا که دارایی هر یک در حدود ۱۰۰ میلیون یورو تخمین زده شده در رده‌های بعدی قرار دارند.


کد مطلب: 780869

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/780869/ثروت-رئیس-باشگاه-رئال-مادرید-چقدر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com