جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

سرقت نافرجام لوله محافظ پل بزرگراه آزادگان+ تصاویر

سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 780717
یکی از لوله‌های محافظ پل که توسط سارقان پس از سرقت نافرجام به طرز خطرناکی در محل رها شده بود، توسط آتش‌نشانان از سقوط آن به پایین و داخل بزرگراه آزادگان جلوگیری و جمع‌آوری شد.
سرقت نافرجام لوله‌های محافظ بزرگراه آزادگان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، صبح امروز با اعلام گزارش مأموران شهرداری چهاردانگه در مورد سرقت نافرجام محافظهای فلزی پل، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، با توجه به خطر سقوط لوله فلزی بر روی خودروهای عبوری، آتش‌نشانان ایستگاه 12 و گروه امداد و نجات پنج این سازمان به محل حادثه واقع در جنوب به شمال بزرگراه آیت‌الله سعیدی، روی پل آزادگان رهسپار شدند.
 
محمود آرین‌مهر؛ رئیس ایستگاه 12 سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بنابر اظهار عوامل شهرداری منطقه، ظاهراً تعداد پنج نفر از سارقان، صبح امروز در حال سرقت لوله‌های محافظ روی پل کمربندی آزادگان بودند که با مشاهده مأموران شهرداری، سراسیمه لوله را رها کرده و متواری شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه این لوله به طول هشت متر به صورت معلق در فضای خالی بین دو پل رها شده بود، به همین خاطر هر لحظه احتمال داشت این لوله بر روی خودروها سقوط کرده و جان شهروندان را به خطر اندازد.

آرین‌مهر بیان کرد: خوشبختانه لوله فلزی هنگام رهاسازی به قسمتی از پل گیر کرده و این وضعیت باعث شده بود لوله به پایین و سطح بزرگراه سقوط نکند اما با توجه به تردد خودروها و لرزشهای پل، هر آن امکان داشت این لوله به پایین پل و بر روی خودروهای عبوری سقوط کند.

رئیس ایستگاه 12 سازمان آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: با تلاش آتش‌نشانان و با استفاده از تیفور و جرثقیل خودروی نجات، پس از انسداد بزرگراه آزادگان بر روی عبور و مرور خودروها، لوله فلزی از محل جمع‌آوری و به سطح بزرگراه منتقل و تحویل عوامل شهرداری شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ تحقیقات درباره این حادثه توسط پلیس و شهرداری منطقه در دست انجام است.













نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
کسانی که جان مردم را با اینگونه سرقت ها به خطر میاندازند حکم مجازاتشان باید چند برابر بشود...
داود
Iran, Islamic Republic of
سلام.به نظر من باید همان مجازات سرقت تابلوهای راهنمایی و رانندگی را که چند سال پیش اعمال و به سرقت تابلوها پایان داد رو برای این دست سرقتها که عمدا با جان و مال شهروندان مستقیما رابطه داره در نظر بگیرند.