پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

زاکانی: تهران را برای آدم‌ها می‌خواهیم نه در و دیوار

سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 780661
ما شهر تهران را برای آدم‌ها می‌خواهیم نه برای در و دیوار و رنگ و لعاب آن، شهر تهران باید با پیشرفت به عنوان الگو برای جهان اسلام معرفی شود.
زاکانی: تهران را برای آدم‌ها می‌خواهیم نه در و دیوار
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، هیچ بهانه‌ای برای تحول در مسائل اجتماعی شهر تهران پذیرفته نیست و باید با همدلی و هم افزایی یک معجزه در شهر تهران خلق کنیم.

علیرضا زاکانی روز سه شنبه در جلسه نخستین قرارگاه اجتماعی که در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد، افزود: امروز یک فرصت بی نظیر در سطح کشور و استان تهران فراهم شده که شاید از اول انقلاب پیش نیامده و نسبت به آنچه باید رقم بخورد هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: شهر تهران با ٩ میلیون و ٦٠٠ نفر ساکن و ٣ تا ٤ میلیون تردد روزانه از استان‌های دیگر با جمعیت ١٤ میلیونی شاید در برابر ٨٥ میلیون جمعیت کشور قابل توجه نباشد، اما از اهمیت و شرایط ویژه‌ای برخوردار است.

زاکانی اذعان داشت: ما شهر تهران را برای آدم‌ها می‌خواهیم نه برای در و دیوار و رنگ و لعاب آن، شهر تهران باید با پیشرفت به عنوان الگو برای جهان اسلام معرفی شود و به لطف خدا یک تحول عظیم در اداره شهر به وجود آید.

وی با بیان اینکه در شهرداری باید مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود را بپذیریم اظهار داشت: در قانون مسئولیت دستگاه‌ها مشخص شده و براساس فرمایش مقام معظم رهبری علاوه بر جنبه‌های کاری باید جنبه‌های روح شهر را در الویت قرار دهیم.

زاکانی اضافه کرد: این دغدغه از ابتدای ورود به شهرداری به عنوان یک رویکرد جدید مطرح شده و تلاش برای استفاده از همه امکانات جهت خدمت به مردم و انقلاب وظیفه اساسی شهرداری است.

وی اذعان داشت: مسئولیت پذیری ویژه در مورد کودکان کار، خانواده زندانیان و زنان سرپرست خانوار از موضوعات اجتماعی و وظایف شهرداری است.

زاکانی با اشاره به اینکه با انسجام بین دستگاه‌ها در اداره امور شهری ادامه داد: برخی دستگاه‌ها مسئولیت‌های بیشتری دارند و برخی پشتیبان هستند و مشکل عدم مسئولیت پذیری است که امیدوارم با در کنار هم بودن و احساس مسئولیت، شهر در همه جوانب ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه با یک همدلی و هم افزایی باید یک معجزه را در شهر خلق کنیم اظهار امیدواری کرد تا با اراداه و امکانات موجود در شهر، بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
نکنه دوباره میخوای حکم بزنی؟
Iran, Islamic Republic of
......
رضا
Iran, Islamic Republic of
حكم جديد زاكانى : انتصاب اميرى اسفندقه به عنوان مشاور شهردار در شعر و ادب !
United States
شهر باید امکانات و معابر شهری خوب و زیبا داشته باشد وگرنه مردم از آن فرار می‌کنند.....