سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

دادکان: درد فوتبال را با مسکن تسکین می دهیم

دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 780534
اتفاقاتی که امروز در فوتبال ما رخ می دهد به دور از شرایط و معیارهای بین المللی است و افرادی که این مسایل را به وجود آورده اند باید پاسخگو باشند.
دادکان: درد فوتبال را با مسکن تسکین می دهیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، محمد دادکان با اشاره به حواشی های اخیر پیرامون دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این دو باشگاه چه چیزی دارند که امروز بخواهند مجوز حرفه ای فوتبال را دریافت کنند.

رییس اسبق فدراسیون فوتبال اظهار کرد: ساختمان باشگاه هایی که امروز در اختیار دارند در زمان مدیریتی دوره من تهیه شده و باید پرسید انتخاب هایی که در این باشگاه ها صورت می گرفت بر اساس چه معیاری بوده است؟

وی ادامه داد: اگر نگاهی به وضعیت باشگاهی مانند پرسپولیس داشته باشیم می بینیم که در طی ۳ سال ۷ مدیرعامل و هیات مدیره به خود دیده است، آن فردی که این تغییرات را ایجاد می کرد آیا یک بار آمد بررسی کند این تغییرات با معیارهای بین المللی نزدیک است یا خیر؟ تجربه، دانش، تخصص و مقبولیت اجتماعی در این جابجایی ها دیده شد، نشد.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال افزود: ما مدیریت خوبی در فوتبال ندیدیم، باید پرسید انتخاب هایی که صورت می گرفت بر چه اساس بود و چه نتایجی را رقم زد. امروز شاهد هستیم فدراسیون فوتبال مجوز حرفه ای بودن دو باشگاه را صادر کرد که علت آن فقط این بود تا دل هواداران مکدر نشود اما آیا مشکلات فوتبال ما با این مجوز حل شد؟ آیا پرونده بدهکاران و پنجره های بسته فوتبال ایران با این شرایط به نتیجه خواهد رسید؟

دادکان یادآور شد: متاسفانه هر وقت در فوتبال دچار مشکل می شویم به صورت مقطعی مسکنی را تزریق می کنیم تا مساله حل شود و این در کوتاه مدت جواب می دهد اما عواقبش در بلند مدت گریبان فوتبال را می گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *