کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رضایی: شرایط اقتصادی در حال تغییر است

9 آبان 1400 ساعت 15:32

معاون اقتصادی رئیس جمهور با تاکید براینکه فضا در داخل کشور به سرعت در حال تغییر است، گفت: همه زیرساخت های لازم برای جهش اقتصادی در ایران فراهم خواهد شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور عصر امروز (یکشنبه) در حاشیه اولین نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار داشت: در دولت برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته است تا صرفاً به مسائل روزمره که بسیار مهم هم هستند اکتفا نکنیم. با این مسائل باید جدی برخورد شود اما مسائل بنیادین و دراز مدت هم اهمیت دارد.

وی عنوان کرد: نکته اساسی ای که ما دنبال می‌کنیم ابتدا ایجاد یکپارچگی میان مجلس، دولت، قوه قضاییه و بخش خصوصی و همه مردم است. همانطور که با یکپارچگی در انقلاب و دفاع مقدس پیروز شدیم امروز برای حل مشکلات اقتصادی کشور و پیشرفت در مسائل اقتصادی نیاز به یکپارچگی داریم.

معاون اقتصادی رئیس جمهور تصریح کرد: اول باید از دولت و مجلس این یکپارچگی را آغاز کنیم و بعد هم میان دولت و بخش خصوصی و دولت و همه آحاد جامعه آن را ادامه دهیم. حتی ایرانیان عزیز که در خارج هستند هم امروز دعوت می‌شوند تا سرمایه‌های فکری و مالی خود را وارد ایران کنند.

رضایی تاکید کرد: فضا در داخل کشور به سرعت در حال تغییر است و همه زیرساخت‌های لازم برای جهش اقتصادی در ایران فراهم خواهد شد. لذا از همه دعوت می‌کنیم که با انگیزه و شوق وارد وطن خود شوند تا این وطن عزیز را بهتر از گذشته بسازیم.

وی افزود: امروز در کمیسیون اقتصادی مجلس شرکت کردیم و روی این برنامه‌ها صحبت شد و قرار شد در جلسات بعدی هم همکاری‌هایی معاونت اقتصادی دولت و کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه پیدا کند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: برای کنترل گرانی ها، ستاد تنظیم بازار شکل گرفته و اکنون در همه استان ها مستقر شده است و برای جبران هزینه هایی که به زندگی مردم تحمیل شده است نیز برنامه ریزی هایی انجام شده و امیدوارم در این زمینه در آذرماه؛ خبرهای خوشحال کننده ای برای مردم داشته باشیم.


کد مطلب: 780507

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/780507/رضایی-شرایط-اقتصادی-حال-تغییر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com