کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین تلاش‌ها برای نجات استقلال و پرسپولیس

9 آبان 1400 ساعت 11:12

جلسه‌ای در خصوص دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان با حضور وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد تا راه نجات دو باشگاه بررسی شود.


به گزارش جهان نیوز، پس از خطر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا 2022 به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای، صبح امروز (یکشنبه) جلسه‌ای با حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند، سرپرست سازمان لیگ، مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس و مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال برای بررسی شرایط در محل وزارت ورزش برگزار شد.

در این جلسه حاضران شرایط موجود و راه‌های برون رفت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از این وضعیت را مورد بررسی قرار دادند تا در صورت امکان مانع از حذف این دو باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا 2022 شوند.

یکی از موارد اصلی که باعث عدم دریافت مجوز حرفه‌ای دو باشگاه شده، مالکیت مشترک دو باشگاه است که در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد. همچنین مسائلی از جمله بدهی‌های مالیاتی، پرونده‌های جاری در نهادهای بین‌المللی و بدهی‌های پرداخت نشده که به رأی رسیده، دیگر مواردی بوده که دریافت مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس را به خطر انداخته است.


کد مطلب: 780461

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/780461/آخرین-تلاش-ها-نجات-استقلال-پرسپولیس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com