جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

۲ کشته و ۵ زخمی بر اثر تیراندازی در جشن هالووین در ایالت کالیفرنیا

يکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 780422
حادثه تیراندازی در جشن هالووین در ایالت کالیفرنیا، حداقل دو نفر کشته و پنج زخمی بر جای گذاشت.
جشن هالووین در امریکا/ ۲ کشته و ۵ زخمی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، جمعه شب در حالی که صدها نفر در جشن مهمانی هالویین در خیابان پالیم اوینیو جمع شده بود، یک فرد ناشناس اقدام به تیراندازی کرد و دو مرد جوان را کشت.

به گزارش فاکس‌نیوز، کلانتری منطقه ساکرامنتو در کالیفرنیا تأیید کرد که در این حادثه، دو نفر کشته و 5 نفر دیگر زخمی شدند که وضعیت جسمانی یکی از مجروحان وخیم است.

منابع خبری آمریکا گزارش دادند که اطلاعاتی در مورد ضارب یا ضاربان در دست نیست و تحقیقات پلیس در جریان است.

آمارهای رسمی نشان می‌دهند که در کشور آمریکا سالانه 36 هزار نفر بر اثر تیراندازی جان خود را از دست می‌دهند یعنی به طور متوسط روزانه 100 کشته در این کشور که به‌صورت مستقیم با شلیک اسلحه جان خود را دست می‌دهند، ثبت می‌شود.

یکی از مشکلات بزرگ جامعه آمریکا طی قرن اخیر که جان بسیاری از آمریکایی‌ها را گرفته و در این کشور تلفات عظیمی را برجای گذاشته، مسئله استفاده آزاد از اسلحه و کشتارهای روزانه شهروندان به واسطه قانون آزادای حمل اسلحه در این کشور بوده است.

قوانین ضعیف کنترل اسلحه و دسترسی بی‌وقفه به سلاح گرم باعث می‌شود تا مردم نتوانند از سلامت جان و زندگی خود محافظت کنند و دائماً در معرض خطر و خشونت قرار می‌گیرند؛ خشونت همراه با سلاح بخش عظیمی از جامعه آمریکایی را در بر می‌گیرد و زندگی میلیون‌ها آمریکایی را آزار داده و بار مالی زیادی را متوجه آنان می‌کند.

آمار و تلفات خشونت همراه با سلاح در آمریکا بسیار وحشتناک است و سال به سال بر کشته‌ها و زخمی‌های حوادث افزوده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *