پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۸

زمان پخش زنده بازی فوتبال استقلال و تراکتورسازی

شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 780309
در چارچوب مسابقات هفته سوم لیگ برتر، امروز استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی است. این بازی ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
زمان پخش زنده بازی فوتبال استقلال و تراکتور
گروه ورزش جهان نيوز: در حساس‌ترین بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، امروز استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی است.  این بازی ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

استقلال هر دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و تراکتورسازی هم یک شکست سنگین در هفته نخست و یک برد شیرین در هفته دوم را در کارنامه دارد.

آخرین باری که تراکتور توانست در لیگ برتر برابر استقلال به پیروزی برسد، به دیدار برگشت دو تیم در فصل هجدهم لیگ برمی‌گردد که تراکتور با گل اشکان دژاگه حریفش را شکست داد و در چهار تقابل بعدی استقلال و تراکتورسازی، سه برد برای آبی‌ها پایتخت ثبت شده و یک بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.


تقابل تراکتور با تیم‌های پرطرفدار پایتخت همیشه رقابتی هیجان انگیز بوده، اگر آبی پوشان پایتخت برنده این دیدار شوند، مدعی بودنش ادامه خواهد داشت و اگر سرخپوشان تبریزی بتوانند به پیروزی برسند، می‌توانند به شرایطی برای رقابت با مدعیان برسند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *