پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

اسم عجیب پسربچه اندونزیایی او را به شهرت جهانی رساند

شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 780302
یک مرد اندونزیایی به دلیل علاقه زیاد به جدول کلمات، نام پسرش را تمامی حروف الفبای انگلیسی گذاشت.
اسم عجیب پسربچه او را به شهرت رساند
به گزارش جهان نيوز، یک کودک اندونزیایی نه به دلیل استعداد خاصی که دارد، بلکه به دلیل نام عجیبش که از توالی حروف الفبا تشکیل شده در شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب شده است. این پسر ۱۲ ساله اهل استان سوماترای جنوبی در اندونزی اخیراً به دلیل نام عجیب و غریبش ABCDEF GHIJK در تیتر اخبار بین المللی قرار گرفت. پدر این پسر، فرزندش را با ۱۱ حرف اول الفبای انگلیسی نامگذاری کرده است.

این نام عجیب زمانی که پسر برای دریافت واکسن به مرکز واکسیناسیون رفته بود، به طور تصادفی کشف شد. کارکنان مرکز بهداشت در ابتدا با دیدن نام او در لیست انتظار، تصور کردند که نام این پسر یک شوخی است، اما با دیدن همین نام در شناسنامه رسمی او، لبخند آن‌ها به ناباوری تبدیل شد.

به تازگی تصاویری از مدارک رسمی پسر و برچسب نام او روی لباسش در فضای مجازی منتشر شد. این پسر که دانش آموز راهنمایی است، می‌گوید که در ابتدا به خاطر نام غیرمعمولش مورد تمسخر و حتی آزار و اذیت قرار می‌گرفت، اما به مرور زمان به نامش افتخار کرد، اما ترجیح داد از نام ادف استفاده کند، زیرا به خاطر سپردن و تلفظ آن راحت‌تر بود.


پدر این پسر به خبرنگاران گفت که او این نام را شش سال قبل از تولد پسرش انتخاب کرده بود و افزود که طرفدار جدول کلمات متقاطع بوده و همیشه آرزوی نویسنده شدن را داشته است. واضح است که او آنقدر حروف الفبا را دوست داشت که آماده بود نام فرزند دوم خود را NOPQ RSTUV و سومین خود را XYZ بگذارد.

در اوایل سال جاری، خبر‌هایی در مورد داستان پدر دیگری که نام نوزاد خود را به نام محل کارش نامگذاری کرده بود، منتشر شد. انتخاب نام‌های عجیب اخیراً در اندونزی به یک سنت تبدیل شده است.
مرجع : باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *