شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱

دستیار ویژه زاکانی در حوزه راهبری کلان منصوب‌شد

چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب: 780131
علیرضا زاکانی در حکمی، حسام حبیب‌الله را به سمت مشاور و دستیار ویژه در حوزه راهبری کلان و ارتقاء توانمندی مدیریتی شهرداری تهران منصوب کرد.
دستیار ویژه زاکانی در حوزه راهبری کلان منصوب‌شد
به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حکمی حسام حبیب الله را به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه راهبری کلان و ارتقاء توانمندی مدیریتی شهرداری تهران منصوب کرد.

حبیب‌الله دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرایش مهندسی سیستم های اقتصادی و اجتماعی از دانشگاه علم و صنعت ایران است. 

عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پرداخت اول کیش(جیرینگ همراه اول)، عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فن‌آوا ماهواره، مدیر پروژه‌های مشاوره حوزه‌های خدماتی و حاکمیتی در سازمان مدیریت صنعتی بخشی از سوابق مدیریتی وی است.

مشاور و دستیار ویژه شهردار تهران همچنین دارای مدرک تخصصی حرفه‌ای تربیت ارزیاب کانون‌های ارزیابی و ارتقاء شایستگی مدیران ، تجزیه و تحلیل صورت های مالی  و  روش های نوین تامین مالی و مدیریت پروژه PM-BOK است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این شهرداری چقدر پست دارد