کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پدافند غیرعامل شهرداری تهران فعال شد

5 آبان 1400 ساعت 1:00

جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری جلسه ستاد ویژه مدیریت بحران با محور پدافند سایبری با حضور نمایندگان سازمان های عضو در ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری تهران خبر داد.


به گزارش جهان نیوز، علی نصیری، جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل بر رصد و پایش مستمر سازمان های دخیل، برای رفع نقاط ضعف و آسیب پذیر در حوزه سایبری به منظور پیشگیری از نفوذ و سواستفاده دشمن تاکید کرد.

نصیری گفت: در این جلسه چگونگی بهره برداری از ظرفیت های موجود در شهرداری تهران و ارائه راهکارهای اساسی به منظور تامین سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی ها و همچنین خودروهای امدادی همچون آتش نشانی و اورژانس با رعایت ایمنی شهروندان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت هوشیاری در حوزه پدافند سایبری افزود: شهرداری تهران به منظور ارائه تمهیدات اساسی برای مقابله و پیشگیری از این حملات به تدابیر لازم در این حوزه اقدام کرده است.

نصیری در پایان تصریح کرد: سازمان های عضو در ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری تهران تا اطلاع ثانوی برای رصد مستمر این حادثه در آماده باش کامل خواهند بود.


کد مطلب: 780036

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/780036/پدافند-غیرعامل-شهرداری-تهران-فعال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com