کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالیت ۲۵ جایگاه سوخت در هرمزگان

4 آبان 1400 ساعت 17:22

معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: از ۱۶۷ جایگاه سوخت هرمزگان، اکنون ۲۵ جایگاه فعال و در حال عرضه سوخت به نرخ آزاد است.


به گزارش جهان نیوز، مرتضی عابدینی عصر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: بیشترین تمرکز در حوزه بندرعباس و مرکز شهر است تا شهروندان مشکلی در زمینه دریافت سوخت نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در قشم سه جایگاه، کیش دو، میناب سه، جاسک سه و در بندرلنگه چهار جایگاه فعال است و سوخت به نرخ آزاد عرضه می‌شود، عنوان کرد: ایجاد مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت، علت عرضه نشدن در برخی جایگاه‌ها است.

معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان اضافه کرد: امیدواریم تا یک ساعت و نیم دیگر این مشکل برطرف، و سوخت مورد نیاز هم استانی‌ها در تمام جایگاه‌های هرمزگان عرضه شود.

عابدینی با اشاره به اینکه توقف فعالیت برخی جایگاه‌ها موقتی است و مشکلی برای سهمیه سوخت هم استانی‌ها ایجاد نمی‌شود و سهمیه‌ها بدون مشکل محفوظ است، خاطرنشان ساخت: اکنون در جایگاه‌های شهید داج، پامرو، شهید ناصر، بلال، سامکو، پگاه، پارک جنگلی و آفتاب درخشان بندرعباس، سوخت به نرخ آزاد عرضه می‌شود.


کد مطلب: 780020

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/780020/فعالیت-۲۵-جایگاه-سوخت-هرمزگان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com