پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۶
۴
در گفت‌و‌گو با جهان نیوز مطرح شد

عضو کمیسیون انرژی مجلس: دولت و مجلس هیچ برنامه‌ای برای تغییر قیمت‌ بنزین ندارند

سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 780018
شریعتی درباره سوء استفاده‌های احتمالی از اختلال در فعالیت جایگاه‌های پمپ‌ بنزین‌، گفت: بخش نظارتی وازت نفت، شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی باید مراقبت کنند تا در این عرصه سوء استفاده‌ای نشود و موجب بهره‌برداری مالی و اقتصادی به نفع عده‌ای نشود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس: دولت و مجلس هیچ برنامه‌ای برای تغییر قیمت‌ بنزین ندارند
گروه اقتصادی جهان نيوز: مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با جهان نيوز در واکنش به اختلال در فعالیت جایگاه‌های پمپ‌ بنزین‌، اظهارداشت: دلیل این اختلالات هر چه که باشد، نباید در خدمت رسانی به مردم و سوحت رسانی به خودروها اختلالی بوجود آید. این موضوع نباید موجب نگرانی مردم از تامین سوخت و تغییر در قیمت حامل‌های سوخت شود. نه مجلس و نه دولت برنامه‌ای برای تغییر قیمت‌ها ندارند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره سوء استفاده های احتمالی از اختلال در فعالیت جایگاه های سوخت، گفت: بخش نظارتی وازت نفت، شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی باید مراقبت کنند تا در این عرصه سوء استفاده‌ای نشود و موجب بهره‌برداری مالی و اقتصادی به نفع عده‌ای نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


داود
Iran, Islamic Republic of
شایعات در مورد افزایش قیمت بنزین کذب است مردم باور نکنند.
Iran, Islamic Republic of
حداقل با رییس کمیسیون هم مصاحبه کنید
Iran, Islamic Republic of
اقای نماینده ما که می ترسیم ادم مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسه همین خدا کنه اینطور باشه که شما میگین
ظاهرا خود وزیر نفت خبر از افزایش قیمت گاز که باالتبع افزایش بنزین را بدنبال دارد بیان نموده است .