جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۷

ترکیه: جهان برای فلسطین کاری بکند

يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 779783
وزارت خارجه ترکیه تدارک رژیم صهیونیستی برای تایید ساخت ۳۱۰۰ واحد جدید در شهرک‌های این رژیم در اراضی اشغالی کرانه باختری را محکوم کرد.
ترکیه: جهان برای فلسطین کاری بکند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در شرایطی که شهرک‌سازی‌ها در اراضی اشغالی فلسطین ادامه دارد، ترکیه از جامعه بین‌المللی خواست برای حفاظت از حقوق فلسطینیان کاری بکند.

طبق گزارش رسانه‌های ترکیه‌ای، وزارت خارجه این کشور برنامه رژیم صهیونیستی برای تایید ساخت و سازهای جدید در اراضی اشغالی فلسطینیان در کرانه باختری را محکوم کرد.

به نوشته روزنامه «ینی شفق»، یک نهاد ارشد در رژیم صهیونیستی به نام «شورای عالی برنامه‌ریزی» در نظر دارد طی هفته آینده مجوز ساخت ۳۱۰۰ واحد جدید در شهرک‌های اشغالی رژیم صهیونیستی را صادر کند.

وزارت خارجه ترکیه در بیانیه روز شنبه (دیروز) خود اعلام کرد: «سیاست‌های یکجانبه و غیرقانونی شامل توسعه شهرک‌های غیرقانونی، ایده راهکار دو دولتی را که تنها گزینه برای حل پایدار و جامع منازعه فلسطین است، از بین می‌برد و (این سیاست‌ها) باید پایان یابد».

طبق بیانیه این وزارتخانه، دولت ترکیه «از جامعه بین‌المللی می‌خواهد برای تضمین حفاظت از اراضی فلسطینی و حقوق مردم فلسطین به منظور دستیابی به صلح بلندمدت و ثبات در منطقه اقدام کند».

وزارت خارجه ترکیه همچنین اقدام رژیم صهیونیستی در قرار دادن نام ۶ گروه حقوق بشری فلسطینی در فهرست سازمان‌های تروریستی را مغایر با قوانین بین‌المللی خواند.

اظهارنظر آنکارا درباره تل‌آویو در شرایطی انجام شده که رسانه‌های ترکیه‌ای طی روزهای اخیر به انتشار گزارش‌ درباره دستگیری جاسوسان موساد پرداخته‌اند.

منابع ترکیه‌ای خبر دادند که نیروهای امنیتی این کشور گروهی پانزده نفره از جاسوسان دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی را دستگیر کرده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
و این در حالی است که کشور ترکیه جنایتکار همه جانبه با رژیم صهیونیستی جنایتکار در سوریه و منطقه خاورمیانه همکاری کرده است و هنوز هم همکاری می کند.
Iran, Islamic Republic of
ترکیه، رژیم صهیونیستی، آمریکا، هر سه تروریست هستند.
ترکیه تاکنون ثابت کرد که هیچ فرقی با اسرائیل ندارد.
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
ترکیه فقط سالانه حدود 5 میلیارد دلار با اسرائیل دادوستد آشکار دارد و در این کشور سفیر دارد عجب دروغگویی هستند اینها
عباس
Iran, Islamic Republic of
منافق= اردوغان
Iran, Islamic Republic of
ترکیه که در ویرانی و کشتار مردم سوریه سهم بسزایی داشت امروز در اقتصاد و قبضه کردن بازار و بازسازی این کشور هم مشارکت زیادی دارد ولی سهم جمهوری اسلامی در بازسازی بسیار ناچیز است. چرا؟!
آخه کشور تروریست پرور وحامی تروریست های نصره وغیره چگونه میتواند برای مردم مظلوم ودر چنگال تروریست های صهونیستی دل بسوزاند. .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
شما دست از سر سوريه بردار سوريه كه با اسرائيل مبارزه مي كند و شما خاكش را اشغال كرده ايد آب در آسياب اسرائيل دشمن فلسطيني ها مي ريزي