کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهدوی‌کیا: هدف اصلی ما المپیک است

2 آبان 1400 ساعت 10:47

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان هدف اصلی تیمش را راهیابی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس دانست.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، مهدی مهدوی‌کیا در نشست خبری پیش از دیدارهای مرحله اول مقدماتی المپیک 2024 پاریس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که با تیم المپیک ایران در این مسابقات حاضر هستم. ما تقریباً با یک تیم جوان به این مسابقات آمدیم، چون هدف اصلی‌مان المپیک است. ترکیبی از بازیکنان جوان که در لیگ برتر و لیگ دسته اول ایران بازی می‌کنند. تیم خیلی خوبی داریم و امیدواریم سه بازی خوب انجام دهیم. هدف اصلی ما المپیک است و ما به این مسابقات به چشم بازی‌های آماده‌سازی و مقدماتی برای آن مسابقات نگاه می‌کنیم.

«شما سابقه زیادی در فوتبال اروپا دارید. به نظر شما برای ساختن تیمی مقتدر بیشتر از هر چیز دیگر به بازیکن باکیفیت نیاز است یا مربی بادانش؟»، وی در پاسخ به این پرسش گفت: شما باید بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داشته باشید و مربی هم باید به فوتبال روز دنیا آشنا باشد تا بتواند نکات تاکتیکی را به بازیکنان منتقل کند. خوشبختانه در ایران بازیکنان باکیفیت و مستعد خوبی داریم. ما نشان دادیم در آسیا جزو بهترین تیم‌ها هستیم. تیم بزرگسالان ما الان بهترین تیم آسیاست. فکر می‌کنم برای موفقیت هر دو (بازیکن باکیفیت و مربی بادانش) لازم است. خوشبختانه بازیکنان ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان تصریح کرد: ما مقداری کارمان را دیر شروع کردیم. با لیگ ایران هم تداخل داشتیم، ولی دو بازی تدارکاتی انجام دادیم که با تیم‌های داخلی بوده است. همانطور که گفتم ما به این مسابقات به چشم بازی‌های تدارکاتی نگاه می‌کنیم، چون هدف اصلی‌مان المپیک است و دوست داریم تیم‌مان را در مسابقات مختلف محک بزنیم. فکر می‌کنم سه مسابقه‌ای که پیش رو داریم به هماهنگی و پیشرفت تیم‌مان کمک کند.

مهدوی‌کیا در مورد پیش‌بینی‌اش از مسابقات گروهی که تیم فوتبال امید ایران در آن حضور دارد، توضیح داد: ما از تیم نپال و لبنان شناختی نداریم، چون با این تیم‌ها بازی نکردیم، ولی تاجیکستان را می‌شناسیم، چون چند دوره این تیم در رده‌های نوجوانان و جوانان با ما بازی کرده است. امیدوارم سه بازی خیلی خوب انجام دهیم و به همین دلیل هم به تاجیکستان آمده‌ایم.


کد مطلب: 779779

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/779779/مهدوی-کیا-هدف-اصلی-المپیک

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com