کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شوک دوباره به پرسپولیس با بدهی ٣٠٠میلیاردی

1 آبان 1400 ساعت 18:36

در حالی که پرسپولیس مشکلات مالی دارد امروز بار دیگر به این تیم شوک جدیدی وارد شد.


به گزارش جهان نیوز، درحالیکه مسئولان باشگاه پرسپولیس این روزها به فکر تامین پول کالدرون سرمربی اسبق این تیم بوده و حتی مدعی هستند که این پول تامین شده امروز شوک جدیدی به این باشگاه وارد شد.

این طور که خبر می رسد این باشگاه از سال 80 تاکنون به سازمان امور مالیاتی بدهی دارد که مبلغ آن 300 میلیارد تومان است. اینکه چرا از سال 80 تا به حال هیچ مدیرعاملی برای پرداخت این بدهی مالیاتی اقدامی نکرده در جای خود بحث دارد و قابل تامل است اما آنچه امروز یقه این باشگاه را گرفته این است که باید این بدهی پرداخت شود تا بار دیگر حسابهایش مسدود نشود. 

حساب های باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت یک شرکت هواپیمایی مسدود شده بود و به تازگی صدری توانسته بود این حساب ها را باز کند.

به گزارش جهان نیوز، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در نشست سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس با مدیران وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالیاتی، بدهی ٣٠٠ میلیارد تومانی باشگاه بابت مالیات و جرائم، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد به منظور بررسی آن تا چند ماه به صورت تعلیق درآید.

همچنین مقرر شد با مذاکرات صورت گرفته و تشکیل کارگروه تخصصی برای ارائه مدارک مثبته به سازمان مالیاتی کشور، این رقم سنگین بازنگری شده و کاهش چشمگیری پیدا کند.

این بدهی با تشخیص سازمان امور مالیاتی برای بدهی اصل و جرائم مالیات از سال 1380 تاکنون محاسبه شده که به واسطه آن، حساب‌های باشگاه مسدود شده بود و بعد از 3 ماه  تلاش و پیگیری صدری، حساب‌های باشگاه باز شد.


کد مطلب: 779754

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/779754/شوک-دوباره-پرسپولیس-بدهی-٣٠٠میلیاردی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com