کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردم با سینما چگونه آشتی می‌کنند؟

1 آبان 1400 ساعت 17:01

سازمان سینمایی باید یک سوبسید مثل نیم‌بها یا رایگان کردن بلیت در نظر بگیرد که مردم به سینما رفتن تشویق شوند و یک آشتی به وجود بیاید.


به گزارش جهان نیوز به نقل از برنا، حمیدرضا ناجیان با اشاره به اینکه فیلم‌های قدیمی در دسترس عموم قرار دارند و به راحتی از اینترنت دانلود می‌شوند، تأکید کرد مردم ترجیح می‌دهند در سینما فیلم‌های جدید ببینند و کسی برای فیلم قدیمی بلیت نمی‌خرد.

مدیر روابط عمومی سینما ایران اظهار داشت: فیلم سینمایی «قهرمان» با توجه به نام کارگردانش اصغر فرهادی مخاطبان خاص خود را دارد و احتمالاً از دیگر فیلم‌ها فروش بهتری خواهد داشت، اما مشکل اصلی ما امروز آشتی دادن مردم با سینماهاست که کار بسیار سختی است.

ناجیان خاطرنشان کرد: ما هر چقدر تلاش می‌کنیم با کار‌هایی مثل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ضد عفونی کردن سالن‌ها و... به مردم اطمینان بدهیم که آمدن به سینما برای‌شان خطری ندارد نمی‌توانیم همچنان مردم را به سینما رفتن ترغیب کنیم. از نظر من سازمان سینمایی باید یک سوبسید مثل نیم‌بها یا رایگان کردن بلیت در نظر بگیرد که مردم به سینما رفتن تشویق شوند و یک آشتی به وجود بیاید.

او افزود: سینما‌ها وضعیت خوبی ندارند. ما پیش از کرونا بیش از ۴۰ پرسنل داشتیم، اما امروز تعداد این افراد به ۸ نفر کاهش پیدا کرده و باید مسئولان سینمایی با نیم بها کردن بلیت سینما‌ها و پرداخت هزینه نیم‌بها شدن بلیت‌ها از سینماداران حمایت کنند و سینماداران نیز باید شرایطی را فراهم کنند که مردم با خیال راحت به سینما بیایند تا مردم با سینما آشتی کنند.

ناجیان در ادامه اظهاراتش تأکید کرد: به اکران فیلم «قهرمان» دیدگاه مثبتی دارم، اما از نظر من عامه مردم طرفدار فیلم طنز هستند و بهتر بود یک فیلم کمدی نیز در این روز‌ها اکران می‌شد.

البته نباید فراموش کنیم پلتفرم‌های اینترنتی به فروش فیلم‌های کمدی هم آسیب زده‌اند و مردم ترجیح می‌دهند با هزینه بسیار کمتر در خانه فیلم ببینند و به سینما نروند. فیلم سینمایی «درخت گردو» متأسفانه فروش چندانی نداشت و نتوانست رونق چندانی به سینما‌ها بدهد.


کد مطلب: 779745

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/779745/مردم-سینما-چگونه-آشتی-می-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com