جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۶

علت سیلی‌ زدن به استاندار آذربایجان شرقی

شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب: 779744
جزئیات تازه‌ای از اتفاق امروز در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی، در اختیار خبرنگار خبرگزاری فارس قرار گرفت.
علت سیلی‌ زدن به استاندار آذربایجان شرقی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، صبح امروز و در مراسم معارفه «زین‌العابدین رضوی خرم» استاندار جدید آذربایجان شرقی، یکی از شهروندان با حضور بر روی سن به سمت تریبون رفت و به گوش استاندار که در حال سخنرانی بود سیلی محکمی زد؛ با این حال رضوی خرم، با آرامش و متانت و بدون هیچ‌گونه واکنشی، به سخنرانی ادامه داد که این گذشت محترمانه وی، با ذکر صلوات و شعارهای حضار در حمایت از رضوی خرم همراه شد و شهروند مذکور به بیرون از سالن هدایت شد.

استاندار آذربایجان شرقی، در پایان سخنرانی معارفه خود، با بیان اینکه نامبرده را بخشیده، گفته که بنده چهره ایشان را به خاطر ندارم و ممکن است چند سال قبل در جایی ایشان را دیده باشم با این حال، از این رفتار وی گذشت کردم و از وی شکایتی ندارم.

همچنین پس از پایان مراسم، تعدادی از خانواده‌های شهدا و جانبازان حاضر در مراسم، با مراجعه به رضوی خرم، از متانت و ادب وی در برخورد با فرد سیلی‌زننده تقدیر کردند.

اطلاعات دریافتی خبرنگار فارس درباره این رخداد حاکی است که همسر شهروند مذکور، روز گذشته برای تزریق واکسن کرونا به یکی از مراکز درمانی استان مراجعه کرده که در آن مرکز، به علت نبود واکسیناتور زن، یک واکسیناتور مرد اقدام به تزریق واکسن برای همسر وی کرده است که همین موضوع، باعث عصبانیت شدید نامبرده شده است.

یکی از مسؤولان ارشد استانداری آذربایجان شرقی که از جزئیات این اتفاق مطلع شده بود پس از پایان مراسم، درباره علت بروز این مشکل تصریح کرد که مراکز متعددی برای آقایان و خانم‌ها در سراسر استان به‌صورت مجزا و با رعایت حدود شرعی و اخلاقی در نظر گرفته شده که فرد مذکور می‌توانست به این مراکز مراجعه کند با این حال، ظاهراً به مرکزی مراجعه کرده که در آن روز، استنثناءً واکسیناتور زن حضور نداشته و یک واکسیناتور مرد اقدام به این کار کرده در حالی که خانم ایشان می‌توانست مانع از تزریق واکسن توسط واکسیناتور مرد شود که البته همین موضوع هم در حال پیگیری است.

پیش از این، برخی رسانه‌های غیررسمی، ادعا کرده بودند که افرادی در سالن، در حمایت از فرد سیلی‌زننده شعار داده‌اند که مشاهدات خبرنگاران و حاضران در مراسم معارفه، حاکی است این ادعا صحت ندارد و تمامی حضار، در حمایت از رفتار استاندار، صلوات و شعار سر داده‌اند.

هیأت دولت، روز ۲۵ مهرماه سال جاری به «زین‌العابدین رضوی خرم» برای استانداری آذربایجان شرقی رأی اعتماد داد که مراسم معارفه وی، امروز شنبه، اول آبان‌ماه در تبریز برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واکسن زدن چه ربطی به استاندار دارد؟ مربوط به وزارت بهداشت و نهادهای درمانی است. این پرت و پلاها درباره انگیزه ضارب چیست که نوشته اید؟
United States
دلیل هایی میگویند که باور پذیر نیست!!!
Iran, Islamic Republic of
جالب اینه که هنوز هم استاندار نبوده و قرار بوده استاندار بشه. سیلی را برای کاری خورده که دردوره مدیریت استاندار قبلی اتفاق افتاده. ضمن این که به نظر میرسه اصلا بحث واکسن، نمی تونه علت این برخورد باشه.
Iran, Islamic Republic of
خوب حالا گناه استاندار در این موضوع چه بوده .
حسن
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
بهتر است از ضارت سوال شود
Iran, Islamic Republic of
ما نميدونيم چرا سيلي زده، ولي استاندار خودش خوب ميدونه چرا سيلي خورده!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
این نظر مختصر اما کامل بود. آفرین.
Iran, Islamic Republic of
خودتان فهمیدید چه توجیهی کردید استاندار جدید واکسین زدن مرد به زن؟؟؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
وزارت بهداشت برای استفاده مردم از کادر درمانی جداگانه خانم و اقا باید خونه تکانی بکند. ..
Iran, Islamic Republic of
من یکی که قاااااااننننعع شدم. شما رو نمی دونم!
Iran, Islamic Republic of
به نظرم دلیل ضارب نمیتونه انقدر احمقانه باشه ، یه چیزی بگید مردم باور کنن
جانباز
Iran, Islamic Republic of
من بعنوان یک رزمنده دوران دفاع مقدس مخالف این هستم که اکثر مسئولیت های مهم و کلان به برادران سپاهی و فارق التحصیلان دانشگاه امام صادق داده بشه . فعالیت های اجرائی کم خطا نداره و همین امر به جایگاه سپاه در اینده نچندان دور آسیب جدی خواهد زد . بگذارید سپاه در افکار عمومی مردم همان سپاه باشد .
Iran, Islamic Republic of
1-ان شاء الله که حضرتعالی همانی باشی که اعلام می کنی!!!(جانباز یا رزمنده)
2- دانشگاه امام صادق ع یکی از امکانات تربیت نیروی جدید هعماهنگ با انقلاب است ..چه اشکالی داردبخشی از نیروها از آنجا باشد؟
اگر از دانشگاه ریاض(دانشگاه یزید بن معاویه علیه الهاویة) باشد خوب و مناسب است؟!!!!!
سلام
Iran, Islamic Republic of
دهها مورد اتهام در فضاى مجازى از قول ضارب عليه استاندار گفته شده است لطفاً اول محاكمه كنيد و بعداً ببخشيد.