سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

وب سایت به تنهایی درآمدت رو زیاد نمی‌کنه

شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 779690
درست است که اولین قدم برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و دیده شدن کسب و کارتان راه اندازی یک وب سایت است، اما تا زمانی که بازدید کننده و مخاطب نداشته باشید این وب سایت به کسب و کار شما هیچ کمکی نمی کند. هر چقدر هم که فوق العاده باشید تا زمانی که توسط مخاطب دیده نشوید، هیچ فایده ندارد.
 

یک وب سایت بدون بازدید کننده، مثل گرفتن یک مهمانی با شکوه بدون دعوت کردن مهمان است!

در حقیقت اولین دغدغه هر کسب و کار آنلاینی افزایش بازدید و رتبه وب سایت است، اما چطور می توانیم، توجه مخاطب را به خودمان جلب کنیم؟ چه راه هایی برای دیده شدن وجود داره؟ پاسخ: بازاریابی آنلاین!

بازاریابی آنلاین:
بازاریابی اینترنتی جزو جدایی ناپذیر هر کسب و کاری است، حتی اگر آن کسب و کار بزرگ نباشد. با حضور موثر در اینترنت می‌توانید کسب و کار و خدمات خود را به همه دنیا معرفی کنید.

اساسا هر فعالیتی مرتبط با بازاریابی است که در اینترنت انجام می شود، به عنوان زیر مجموعه بازاریابی آنلاین قرار می‌گیرد. برای درک بهتر فعالیت های بازاریابی آنلاین مهم‌ترین و پرکاربردترین راه‌های بازاریابی آنلاین را با هم بررسی می‌کنیم:

انواع روش های بازاریابی آنلاین:

سئو:
بهترین دوستی که می‌تواند بدون چشم داشت شما را به دیگران معرفی کند، همین گوگل دوست داشتنی است. سئو، مجموعه فعالیت‌هایی است که به بالاترین جایگاه شما در گوگل کمک می‌کند. سایت هایی که بهتر اصول سئو را رعایت کنند (معیارهای مورد نظر موتور های جست و جو را دارند)، در صفحات اول موتورهای جست و جو و رتبه‌های بالاتر قرار می‌گیرند. سئو، اعتبار سایت شماست. برای سئو سایت، از یک شرکت معتبر کمک بگیرید.
 

یک شرکت معتبر با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن شما را به بالاترین رتبه های گوگل می‌رساند. کمک گرفتن از یک شرکت غیر حرفه‌ای، چیزی جز اتلاف هزینه برای شما نخواهد داشت. آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه تبلیغات اینترنتی است. می‌توانید نمونه کارهای این شرکت را در سراسر اینترنت ببینید. یا برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از کارشناسان این شرکت کمک بگیرید.

بازاریابی محتوا:
بازاریابی محتوا یعنی تولید محتوای با ارزش و جذاب که باعث درگیر شدن مخاطبان کسب و کار می‌شود. بازاریابی محتوا، یعنی تولید محتوایی جذابی که مخاطب شما خودش بازاریاب آن می‌شود. یعنی انقدر محتوا جذاب است که مخاطب، آن را برای دوستانش به اشتراک می‌گذارد و به این ترتیب با کمترین هزینه، پر بازده‌ترین تبلیغات را خواهید داشت. نمونه‌های بازاریابی محتوا موفق را در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند مشاهده کنید و ایده بگیرید.

تبلیغات کلیکی یا PPC:
شما می‌توانید تبلیغ خود را در سایت و اپلیکیشن های مرتبط قرار دهید و به ازای کلیک و توجه کاربران مبلغی را پرداخت می‌کند، به این روش تبلیغات کلیکی گفته می‌شود. جایی که برای تبلغات کلیکی انتخاب می کنید، بسیار مهم است، برای این کار حتما با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای مشورت کنید.

بازاریابی ایمیلی:
شما می‌توانید از ارسال ایمیل برای برقراری ارتباط با مشتریان و افزایش میزان فروش استفاده کنید. در قالب ایمیل از تکنیک های مرتبط با فروش مانند اعلان تخفیفات، فروش ویژه، اعلان محصولات جدید و ... استفاده کنید.
 

همه کسب و کارها به بازایابی آنلاین نیاز دارند؟
بدون در نظر گرفتن خدمات یا محصولات، تمامی کسب و کارها به بازاریابی آنلاین نیاز دارند؛ اما باید در نظر داشته باشید که استراتژی ثابت برای همه به یک شکل وجود ندارد.

برای شروع راه و مسیر به یک همسفر حرفه‌ای نیاز دارید تا مسیر درست بازاریابی را به شما نشان دهد. اگر یک استراتژی مناسب نداشته باشید، تمام هزینه و زمانی که در این راه می‌کنید به هدر خواهد رفت.

چطور بازاریابی اینترنتی را شروع کنیم؟
برای شروع این مسیر به شرکت بازاریابی اینترنتی نیاز دارید که بتواند استراتژی درست برای انجام بازاریابی اینترنتی بر پایه بودجه و توان مالی شما بدهد.

بدون مشورت گرفتن و راهنمایی از یک شرکت معتبر نه تنها کسب و کار شما پیشرفت نمی‌کند، حتی ممکن است، از جایی که هستید هم عقب تر بروید. انتخاب یک موسسه معتبر گام اول برای داشتن تبلیغات اثر بخش است.

آژانس دیجیتال مارکتنگ آروند با سالها تجربه بر پایه دانش و اطلاعات تخصصی می‌تواند انتخاب مناسبی برای امور بازاریابی دیجیتال شما باشد. آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند می‌تواند همسفر خوبی برای شما در این مسیر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این شرکت می‌توانید تماس بگیرید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *