کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به من می گویند استامینوفن تلویزیون

30 مهر 1400 ساعت 23:52

برنامه «ایست‌گاه» علاوه بر اینکه لحظات بامزه و شیرینی دارد، تلاش می‌کند تا فرهنگ کنترل خشم و خود مراقبتی اخلاقی را ترویج کند.


به گزارش جهان نیوز، «حسین رفیعی» مجری و بازیگر برنامه تلویزیونی «ایست‌گاه» درباره حضور در این برنامه جدید شبکه نسیم در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: تهیه کننده کار آقای نیکجو خیلی وقت بود که طرح این برنامه را با من مطرح کرده بود و قرار بر این بود که این برنامه 7 بازیگر ثابت داشته باشد اما بعدها به این نتیجه رسیدیم که کار 4 بازیگر ثابت داشته باشد و دوستان جوان و با استعداد دیگری هم به مجموعه ما اضافه شوند. این اتفاق برای جوان‌هایی که مترصد فرصت بودند تا دیده شوند و کار خود را از تلویزیون شروع کنند نیز فرصت خوبی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام دنیا و مردم جهان مبتلا به خشم و پرخاش غیرقابل کنترل شده‌اند و از لحظه‌ای که از منزل خارج می‌شوند تا به منزل برگردند یک ناراحتی و عصبانیت بعضا بی دلیل را با خود به همراه دارند. متاسفانه من فکر می‌کنم در قرن جدید علیرغم پیشرفت تکنولوژی،همچنان در میان مردم سواد برقراری ارتباط سالم و درست دچار آسیب و مشکل است. متاسفانه این اتفاق هم در خانواده و هم در اجتماع رقم خورده است که این حجم از پرخاشگری در بین مردم دیده می‌شود.

رفیعی اضافه کرد: به همین دلیل من احساس می‌کنم این دست از برنامه‌ها می‌توانند تلنگری باشند تا ما در کنار شادی و سرگرمی که دنبال آن هستیم کمی هم در زندگی روزمره و ارتباطات خودمان تاملی داشته باشیم.البته برنامه ما نوجوان است و دنبال این است راه خودش را پیدا کند.

وی تصریح کرد: احساس من این است که تعداد این چنین برنامه‌هایی در تلویزیون کم است و باید یادبگیریم که رسانه ملی در همه جای دنیا باید ضرب آهنگ متفاوتی داشته باشد. در برنامه سازی نباید به این سمت رفت که همه برنامه شبیه به هم بشوند. این امر باید هم از طرف مدیران سازمان مدنظر قرار بگیرد و هم اینکه برنامه سازان صداوسیما باید به سمت ایده‌های بدیع و جدید در برنامه سازی بروند. اینکه یک برنامه موفق بخواهد در همه شبکه‌ها تکثیر شود باعث تضعیف اعتماد و دیدگاه مخاطب خواهد شد.

این مجری تلویزیون با بیان اینکه صداوسیما مخاطب میلیونی دارد، افزود: من در همه گفتگوهای خودم بارها تاکید کرده‌ام که ایران تنها تهران نیست و تهران هم یک منطقه خاص به بالا نیست. نه در صداوسیما بلکه در همه مراکز فرهنگی ما باید سبد کالای متنوع و جامعی به مخاطب ارائه شود و تنها اختصاص به یک طیف نباشد.

حسین رفیعی با اشاره به سوابق خود در اجرای برنامه‌های مختلف تلویزیونی تاکید کرد: من سابق بر این تجربه اجرای تاک شو‌های مختلفی را داشتم، برنامه‌هایی مانند مهتاب، محله بنده نواز که همراه با نمایش زنده بود و به همین دلیل با این نوع برنامه‌های تلفیقی آشنایی نزدیک و کاملی دارم. در برنامه «ایست‌گاه» ما موضوعات و روایت‌های مختلفی داریم که اگر کمدی و طنز نباشد، درام و تراژدی هم نیست. ما دنبال اتفاقات بامزه و شیرینی هم در برنامه هستیم تا آن وجاهت شبکه نسیم که شبکه نشاط و سرگرمی است نیز منظور شد.

وی در پایان درباره کم کاری اخیرش در تلویزیون نیز عنوان کرد: من کم کار نبودم، شاید دلیل این موضوع این بوده که سابق بر این من را استامینوفن تلویزیون معرفی می‌دانستند که هر 6 ساعت یک برنامه در شبکه‌های مختلف داشت. من خودم را فرزند صداوسیما می‌دانم  اینجا را خانه خودم می‌دانم و به این اعتقاد دارم که قاب تلویزیون همچنان یک قاب جادویی است و برای همه هنرمندان از یک جذابیت دوچندانی برخوردار است. من هم خوشبختانه در این روزها برنامه ایستگاه را در شبکه نسیم دارم و سریال پلاک 13 آرش معیریان را نیز به زودی از شبکه 3 کار خواهیم کرد.


کد مطلب: 779649

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/779649/می-گویند-استامینوفن-تلویزیون

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com