پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

انتصابات جدید در مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران

پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 779583
با حکمی از سوی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران انتصابات جدیدی در حوزه سرپرست معاونت بین الملل، معاونت تبلیغات و انتشارات و مشاور و سرپرست صورت گرفت.
انتصابات جدید در مرکز ارتباطات شهرداری تهران
به گزارش جهان نيوز، عبدالمطهر محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و اموربین‌الملل شهرداری تهران طی احکام جداگانه‌ای حمیدرضا غلامزاده را به عنوان سرپرست معاونت بین الملل، حامد احسان بخش را به عنوان سرپرست معاونت تبلیغات و انتشارات و حمیدرضا عسگری را به عنوان مشاور و سرپرست حوزه ریاست منصوب کرد.

حمیدرضا غلامزاده دارای دکترای مطالعات آمریکا است که سابقه مدیریت اندیشکده خانه دیپلماسی و مدیریت روابط بین الملل و سردبیری انگلیسی خبرگزاری مهر را در کارنامه خود دارد.

همچنین حامد احسانبخش دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ارتباطات است و از جمله مدیران باسابقه در شهرداری به شمار می‌رود که پیش از این ریاست اداره تولیدات و اداره رصد و تحلیل معاونت رسانه مرکز ارتباطات شهرداری تهران را بر عهده داشته است.

حمیدرضا عسگری هم دارای دو کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت شهری و مهندسی لرزه است که از سوابق او می‌توان به مدیریت سرویس استان‌ها در خبرگزاری دانشجو، مدیر کل سامانه فارس من در خبرگزاری فارس و مجری کارشناس در برنامه‌های مختلف تلویزیونی همچون پایش و چاپ اول اشاره کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *