کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهرداری بورس تهران را پلمب کرد +جزئیات

فارس , 29 مهر 1400 ساعت 12:43

طبق اعلام یکی از مسئولان بورس تهران، به علت اختلاف شهرداری و بورس تهران در موضوع ماده ۱۰۰، شب گذشته درب پارکینگ ساختمان بورس تهران واقع در سعادت‌آباد توسط مأموران شهرداری تهران پلمب شد اما سایر درب‌های این ساختمان باز است.


به گزارش جهان نیوز، امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه ساعت یک بامداد امروز شهرداری ناحیه یک منطقه 2 تهران درب ساختمان بورس تهران را پلمب کرده است. 

پیگیری خبرنگار فارس از مسئولان بورس تهران، حاکی از آن است که فقط درب پارکینگ ساختمان جدید بورس تهران در سعادت‌آباد پلمب شده است. 

این مقام مسوول در بورس تهران به خبرنگار فارس گفت: فقط درب ورود و خروج پارکینگ ساختمان بورس تهران در خیابان 13 غربی توسط شهرداری پلمب شده است و درب اصلی ساختمان در بلوار قیصر امین‌پور باز است و رفت و آمد کارکنان و ارباب رجوع به روال عادی ادامه دارد. 

وی تصریح کرد: طبق آنچه در فضای مجازی اعلام شده است، این پلمب به علت اختلاف در موضوع ماده 100 و بدهی شرکت بورس اوراق بهادار تهران به شهرداری تهران بابت ماده 100 بوده است. 

این منبع آگاه افزود: شب گذشته حدود ساعت 30 دقیقه بامداد درب پارکینگ ساختمان اصلی بورس تهران به وسیله بلوک‌های بتنی مسدود شد اما در حال مذاکره برای قسط‌بندی بدهی هستیم و قطعا این مشکل رفع می‌شود. 

وی تأکید کرد: بسته شدن درب پارکینگ بورس تهران هیچ تأثیری بر فعالیت‌های بورس و معاملات ندارد. 

* رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران: بورس تهران بدهی هزار میلیارد‌ی به شهرداری‌ دارد
در این‌باره، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران ‌در توئیتی نوشت: ‌بورس تهران پلمب نشده است، ‏«درب پارکینگ مدیران» بورس به دلیل بدهی هزار میلیاردی به شهرداری تهران به صورت موقت پلمب شده است، درب ورودی تالار عمومی روی مردم باز است، این عوارض قانونی است و شهرداری درباره حق مردم و اموال بیت‌المال با کسی تعارف ندارد.
به گزارش فارس، ساختمان بورس تهران از یک‌سال پیش از خیابان حافظ به بلوار قیصر امین‌پور در سعادت‌آباد تهران منتقل شده است.


کد مطلب: 779564

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/779564/شهرداری-بورس-تهران-پلمب-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com