پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

حضور حزب سمیر جعجع در پارلمان با سلاح +عکس

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب: 779470
رسانه‌های لبنانی از حضور یکی از نمایندگان حزب «القوات اللبنانیه» در جلسه پارلمان این کشور با اسلحه کمری خبر دادند.
حضور حزب سمیر جعجع در پارلمان با سلاح +عکس
به گزارش جهان نيوز، « پییر بوعاصی» نماینده فراکسیون « الجمهوریه القویه» متعلق به حزب « القوات اللبنانیه» در جلسه دیروز پارلمان با اسلحه نظامی حضور یافت.

بر اساس گزارش الجدید، لحظه خروج بوعاصی همزمان با خروج «نبیه بری» رئیس پارلمان بوده و بری نیز در جریان این موضوع قرار گرفته است.
 

نگهبانان پارلمان این اسلحه را پیدا کردند و از بوعاصی خواستند که اسلحه را تحویل دهد.

روز پنجشنبه در پی تظاهرات مسالمت‌آمیز حامیان جنبش امل و حزب‌الله مقابل دادگستری لبنان، شبه‌نظامیانی که از قبل روی ساختمان‌های اطراف مستقر شده بودند به‌سوی آنان شلیک کردند و بر اثر اصابت گلوله به سر و قلب برخی از مردم 7 تن شهید شدند و حدود 60 تن دیگر نیز مجروح شدند.

بلافاصله بعد از این حادثه حزب‌الله و جنبش امل اعلام کردند حزب نیروهای لبنانی مسئول این حمله است و باید محرکان و صحنه‌گردانان این حادثه معرفی و مجازات شوند.

در پی ادامه تلاشها برای دستگیری عاملان جنایت منطقه «الطیونه» در بیروت تاکنون 23 نفر دستگیر و بازداشت شده‌اند.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود با تاکید بر اینکه برنامه واقعی القوات اللبنانیه [به رهبری سمیر جعجع و از متحدان عربستان و آمریکا] ایجاد جنگ داخلی است که به تغییر بافت جمعیتی منجر شود، تصریح کرد: «با وجود اینکه شهدای روز پنجشنبه از حزب الله و جنبش امل هستند، ولی رئیس حزب القوات، بر حزب الله متمرکز شده است».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
سالهای طولانی است که اسم جعجع به عنوان عامل آشوب به گوش میخورد...