کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین خبر از وضعیت سلامتی مهران غفوریان

28 مهر 1400 ساعت 15:43

خدا را شکر تا این لحظه حال مهران بسیار خوب است و هیچ مشکلی ندارد اما به گفته پزشکان امروز و احتمالا فردا را نیز باید در بخش آی سی یو بماند.


به گزارش جهان نیوز، مهدی غفوریان در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین وضعیت مهران غفوریان گفت: خدا را شکر تا این لحظه حال مهران بسیار خوب است و هیچ مشکلی ندارد اما به گفته پزشکان امروز و احتمالا فردا را نیز باید در بخش آی سی یو بماند.

وی خاطرنشان کرد: مهران غفوریان اگر فردا به بخش منتقل نشود که احتمالش خیلی کم است و به احتمال زیاد فردا به بخش منتقل می‌شود اما در غیر این صورت جمعه حتما به بخش منتقل می‌شود.

لازم به ذکر است مهران غفوریان بازیگر مطرح سریال‌های طنز تلویزیونی ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه سر صحنه سریال شبکه نمایش خانگی نیسان آبی به سکته قلبی دچار شد و در بیمارستان قلب جماران بستری و روز گذشته سه شنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰ تحت جراحی قلب باز انجام گرفت.

مهدی غفوریان در مصاحبه روز گذشته خود سه شنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰ به میزان گفته بود: چهار رگ قلب مهران بسته بود، اما پزشکان گفتند عمل خوبی داشته، اما اعلام کردند که تا امشب احتمال خطر برای مهران وجود دارد، مهران را هم اکنون به بخش‌ آی سی یو منتقل کردند و اگر امشب خطری او را تهدید نکند فردا به بخش منتقل می‌شود.


کد مطلب: 779464

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/779464/آخرین-خبر-وضعیت-سلامتی-مهران-غفوریان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com