شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۴

واکنش جالب ترامپ به مرگ کالین پاول

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 779445
رئیس جمهوری سابق آمریکا یک روز پس از مرگ کالین پاول، وزیر خارجه پیشین این کشور اعلام کرد پاول «اشتباه‌های زیادی مرتکب شد اما در هر حال، امیدوارم در آرامش باشد»!
واکنش جالب ترامپ به مرگ کالین پاول
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری سابق آمریکا امروز سه شنبه در بیانیه‌ای که یک روز پس از مرگ کالین پاول وزیر امور خارجه سابق این کشور در زمان جورج بوش پسر منتشر شد، گفت که پاول «اشتباهات زیادی مرتکب شد؛ اما در هر صورت، امیدوارم او در آرامش باشد»! 

رئیس جمهوری سابق آمریکا در بیانیه خود نوشت: رفتار فوق‌العاده رسانه‌های گمراه کننده با مرحوم کالین پاول که در عراق اشتباهات بزرگی را مرتکب شد، به ویژه در مورد به اصطلاح سلاح‌های کشتار جمعی، بسیار زیباست و امیدوارم این یک روز برای من نیز اتفاق بیفتد. 


کالین پاول

ترامپ لحن صلح‌جویانه سیاستمداران را بیش از حد مبهم دانست و با حالت تمسخر گفت که امیدوار است پس از مرگش از تحسین‌های مشابهی برخوردار شود. 
 
وی همچنین پاول را به «جمهوری خواهی که فقط اسمش را به یدک می‌کشید» متهم کرد و گفت: او همیشه اولین نفری بود که به جمهوری خواهان حمله کرد و این باعث انتقادات مکرر از مردی آمریکایی آفریقایی الاصل شد که رهبری ارتش و سپس وزارت امور خارجه را بر عهده داشت. 

پاول که یکی از منتقدکننده‌های تند و تیز رئیس جمهوری سابق جمهوری‌خواه آمریکا بود، روز دوشنبه در سن ۸۴ سالگی به دلیل عوارض ناشی از بیماری کووید -۱۹ درگذشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جنایات دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار نباید بدون مجازات بماند.
Iran, Islamic Republic of
سقط شدن پاول
Iran, Islamic Republic of
اگر مقاومت نبود، رژیم صهیونیستی مورد حمایت آمریکا، غرب، عربستان سعودی، امارات، بحرین، جمهوری آذربایجان و ترکیه تمام لبنان را اشغال کرده بود.
Iran, Islamic Republic of
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بجای سکوت در مقابل فعالیت هسته‌ای اسرائیل، انگشت اتهام نشانه رود