پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

مدیران عامل سازمان های بهشت زهرا و بازنشستگی شهرداری تهران منصوب شدند

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 779438
علیرضا زاکانی شهردار تهران، در احکامی جداگانه سعید غضنفری را به سمت مدیر عامل بهشت زهرا(س) و جواد مالکی را به سمت مدیرعامل سازمان بازنشستگی تهران منصوب کرد.
دو انتصاب جدید زاکانی در شهرداری تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران با صدور احکام جداگانه سعید غضنفری را به سمت مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و جواد مالکی را به سمت مدیرعامل سازمان بازنشستگی تهران منصوب کرد.  

سعید غضنفری مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س)، متولد ۱۳۵۹ و دانش آموخته رشته مدیریت اجرایی از دانشگاه تهران است.

 از اهم فعالیت های مدیریتی و اجرایی غضنفری می توان به؛ قائم مقام ستاد مدیریت محلات شهر تهران، دبیر شورای عالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران، دبیر ستاد فرهنگی اربعین ایران و عراق، مدیرعامل بنیاد فرهنگی دعبل خُزاعی اشاره کرد.

همچنین جواد مالکی مدیرعامل سازمان بازنشستگی تهران، دارای مدرک مهندسی متالورژی صنعتی و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت است و از اهم سوابق کاری او می‌توان به مشاور اقتصادی و امور مجامع گروه ایرانیان اطلس، عضو هیات مدیره معاون مالی و اداری شرکت بین المللی توسعه ساختمان، معاون مالی و اداری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، سرپرست معاونت برنامه ریزی مالی و اداری شرکت نوسازی عباس‌آباد شهرداری تهران اشاره کرد.

شایان ذکر است هر ۲ نفر مدیر منصوب شده از بدنه کارکنان شهرداری تهران انتخاب شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این خبر آنقدر مهم است که با آلارم در صفحه اول گذاشتید؟!
Iran, Islamic Republic of
ای کاش کسی هم برای معرفی وزیر آموزش وپرورش مطلبی بیان میکردند.