جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
با حضور مقامات رسمی

سومین جشنواره «اینوماین» آغاز به کار کرد

دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 779430
سومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی(innomine) با حضور مسئولان و صاحب‌نظران حوزه صنعت و معدن از امروز(۲۶ مهرماه) به مدت ۳ روز(تا ۲۸ مهرماه) در دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.
سومین جشنواره «اینوماین» آغاز به کار کرد
به گزارش جهان نيوز، سومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی با حضور برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت، وجیه‌الله جعفری معاون وزیر و رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو، غلامرضا ملاطاهری مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو، حسین منصوری مدیر مرکز نوآوری ایمینو، امید اصغری مدیر مؤسسه پژوهشی یونیدرو و محمد رحیمیان معاون پژوهشی دانشگاه تهران صبح امروز آغاز به کار کرد.

مؤسسه یونیدرو با تکیه بر تجارب پیشین و در راستای ایفای نقش واسط حرفه‌ای میان بازیگران اقتصاد معدن و صنایع معدنی، اقدام به برپایی سومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی(اینوماین ۳) با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی و دیگر بازیگران حوزه معدن و صنایع معدنی و اقتصاد دانش‌بنیان نموده است.


تجربه موفق برگزاری دو جشنواره اینوماین در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ که مورد استقبال و توجه جامعه معدن و صنایع معدنی در کشور قرار گرفت و در رسانه‌های عمومی و تخصصی نیز بازتاب یافت، مؤسسه یونیدرو را بر آن داشت تا با تکیه بر تجارب و درس‌آموخته‌های دو دوره پیشین و ضمن حفظ رسالت واسطه‌ای خود، در پی ایجاد و استمرار حلقه‌های ایجاد شده در جهت تجاری‌سازی ایده‌ها و ظرفیت‌های دانش‌بنیان کشور در حوزه معدن و صنایع معدنی باشد.

این مؤسسه برای ایجاد الگویی مناسب در حوزه معدن و صنایع معدنی ایجاد شد و در تلاش بود تا در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی ورود به چالش‌های حوزه معدن را دنبال کند؛ این موضوع تجربه‌ای بین‌المللی است که بسیاری از کشورهای بزرگ جهان آن را تجربه کرده‌اند که بسیاری از پژوهش‌های دانشگاهیان از این مؤسسات ریشه گرفته و نقش تکمیلی در کنار صنعت و دانشگاه دارد.

علاوه بر بخش ایده‌های ارزش‌آفرین که هر ساله برگزار می‌شد و دستاوردها و نیازهای فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان را به تصویر می‌کشید، امسال نیز با مسابقات ویژه‌ای همراه است.

این نمایشگاه از ۲۶ تا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ در محل پردیس مرکزی دانشگاه تهران به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و شرکت فولاد مبارکه نیز در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *