پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲

گفت‌وشنود/ دونه،‌ دونه!

سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 779315
یارو خوشه انگور را درسته به دهان می‌برد و می‌خورد! گفتند؛ مرد حسابی انگور رو دونه، دونه می‌خورند.گفت؛ اختیار دارید اون بادمجونه که دونه، دونه می‌خورن!
گفت‌وشنود/ دونه،‌ دونه!
به گزارش جهان نيوز، «روزنامه کیهان» در ستون گفت‌وشنود خود نوشت:

گفت: یک روزنامه صهیونیستی با انتقاد از نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نوشته است او با اعتراض به عملکرد نتانیاهو نخست‌وزیر شد ولی حالا علیه ایران دقیقاً همان مواضع نتانیاهو را دنبال می‌کند.

گفتم: حیوونکی چاره دیگری ندارد ! نتانیاهو هرچه ترفند داشت به کار گرفت ولی هرچه زور زد نتوانست هیچ غلطی بکند و دیگر برای اسرائیل راهی باقی نمانده که نرفته باشد و از ایران تودهنی نخورده باشد.

گفت: بدبخت‌تر از اسرائیل یک مشت حاکم دست‌نشانده عرب هستند که زُلف خود را به دُم رژیم صهیونیستی گره زده‌اند! و هر دفعه نیز همان راه انحطاط را به شکلی دیگر دنبال می‌کنند!

گفتم: یارو خوشه انگور را درسته به دهان می‌برد و می‌خورد! گفتند؛ مرد حسابی انگور رو دونه، دونه می‌خورند.گفت؛ اختیار دارید اون بادمجونه که دونه، دونه می‌خورن!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *