جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

۲۲۵ مسجد تهران مجری واکسیناسیون شدند +اسامی

دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 779228
رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در مرحله دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان تهرانی، ۲۲۵ مسجد مجری کار شدند، گفت: تزریق واکسن در این مساجد بعد از نماز مغرب و عشاء انجام می‌شود و تا 15 آبان ادامه دارد.
اسامی و نشانی مساجد مجری واکسیناسیون
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حجت الاسلام جواد صادق‌زاده، مشاور شهردار و رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان تهرانی برای مقابله با ویروس کرونا در پایگاه‌های ثابت و سیار شهرداری تهران که با شعار «تهران دوباره جان می‌گیرد» از ابتدای مهر آغاز شده بود پس از پایان مرحله نخست وارد مرحله دوم اجرایی شد.

وی افزود: در مرحله دوم، واکسیناسیون شهروندان در مراکز ثابت و سیار شامل ۲۲ اتوبوس سیار، ۲۲ ایستگاه مترو ، ۲۲۵ مسجد شاخص و ۲۲ ایستگاه ثابت در بازه زمانی مشخص انجام خواهد شد.

صادق زاده گفت: برای واکسیناسیون در مساجد هر روز ۱۰ واحد سیار براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده بعد از نماز مغرب و عشاء در ۱۰ مسجد شاخص در مناطق ۲۲ گانه شهرداری مستقر می‌شوند و طی این ساعت نسبت به واکسیناسیون شهروندان اقدام خواهند کرد.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران تصریح کرد: واکسیناسیون شهروندان تهرانی در مساجد تهران از روز یکشنبه ۲۵ مهرماه آغاز و تا ۱۵ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

برنامه زمان‌بندی واکسیناسیون مردم در ۲۲۵ مسجد تهران را می‌توانید در این فایل مشاهده کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *