کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیکر شهیدی با دستان بسته تفحص شد+فیلم

25 مهر 1400 ساعت 22:55

در جریان تفحص پیکر مطهر شهدا در شرق دجله عراق، گروه‌های تفحص با پیکر مطهر شهیدی روبرو شدند که دستان مبارکش توسط دشمنان بعثی بسته شده بود.


به گزارش جهان نیوز، گروه‌های تفحص شهدا امروز (یکشنبه ۲۵ مهر ماه) در جریان کاوش در منطقه عملیاتی خیبر و بدر در شرق دجله عراق پیکر مطهر شهیدی را تفحص کردند که دستان مبارکش توسط دشمنان بعثی بسته شده بود.

این در حالی است که همزمان با آخرین روزهای ماه محرم، پیکر مطهر یک شهید نیز در روز شنبه ۱۳ شهریور ماه در منطقه عملیاتی والفجر مقدماتی در فکه عراق در حالی تفحص شد که پا‌های شهید با سیم‌های مخابراتی به هم بسته شده بود و هویت این شهید از روی پلاک شناسایی شد.

آنچه در ادامه می‌بینید کشف پیکر مطهر شهیدی با دستان بسته امروز (یکشنبه ۲۵ مهر ماه) در شرق دجله عراق است:

 فیلم
 
منطقه عملیاتی خیبر
منطقه عملیاتی خیبر در شرق رودخانه دجله و داخل هورالهویزه واقع شده است. یک روز پیش از اجرای عملیات، نیروها وارد هور شده و تا حد ممکن در داخل آبراه‌ها پیشروی کردند و سرانجام در ساعت ۲۱:۳۰ سوم اسفند ماه سال ۱۳۶۲ عملیات خیبر با رمز یا رسول‌ الله(ص) آغاز شد.
 
منطقه عملیاتی خیبر


منطقه عملیاتی بدر
عملیات بدر در ساعت ۲۳  روز ۲۰ اسفند ماه ۱۳۶۳ با رمز مبارک یا فاطمه‌ الزهرا (س) آغاز شد و در همان ساعات اولیه، درگیری‌های شدید بین نیروهای خودی و دشمن در گرفت و با وجود مقاومت شدید دشمن در برخی مواضع، تمامی خطوط و استحکامات دشمن به سرعت در هم کوبیده شد.
 
منطقه عملیاتی بدر


کد مطلب: 779165

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/779165/پیکر-شهیدی-دستان-بسته-تفحص-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com