جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

«ماموستا عبدالسلام کریمی» مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی شد

يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 779159
رئیس جمهور با صدور حکمی ماموستا عبدالسلام کریمی را به عنوان «مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» منصوب کرد.
«ماموستا عبدالسلام کریمی» مشاور رئیسی شد
به گزارش جهان نيوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با صدور حکمی ماموستا عبدالسلام کریمی را به عنوان «مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» منصوب کرد.

ماموستا عبدالسلام کریمی، متولد سال ۱۳۴۶، فرزند شهید، دانش‌آموخته دکترای زبان و ادبیات عرب و دارای گواهی افتا و اجتهاد از طرف مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سال ۱۳۷۰ است.

فرماندار شهرستان دیواندره به مدت ۵ سال، رئیس دانشگاه‌های پیام نور مریوان و سنندج به مدت ۵ سال، معاون برنامه‌ریزی و نیروی انسانی سازمان آموزش و پرورش استان کردستان به مدت ۵ سال، مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کردستان و مدیر مرکز تخصصی علوم اسلامی امام شافعی سنندج از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی است.

متن حکم آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
ماموستا جناب آقای دکتر عبدالسلام کریمی

نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» با پیگیری موثر و بهنگام مسائل مربوط به امور اقوام و اقلیت‌ها، در ایجاد وحدت، همدلی و انسجام بین اقوام گوناگون و مذاهب مختلف و پیشبرد اهداف دولت در چارچوب قوانین و مقررات کشور مجدّانه کوشا باشید.

توفیقات روزافزون آن‌جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم در امور اقلیت‌ها، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اهل تسنن اقلیت دینی محسوب نمیشوند..
مسیحیان و زردشتیان و یهودیان اقلیت هستند.....
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
منظور این حکم ؛ همه اقلیت های دینی و مذهبی است ! ضمنا ؛ برادران اهل تسنن در ایران ، اقلیت مذهبی هستند !