کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل فولاد مبارکه مطرح کرد:

نگاه ملی و فرامنطقه‌ای مدیران راهگشای مشکلات حوزه صنعت فولاد

25 مهر 1400 ساعت 20:21

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در دیدار با مدیرعامل و معاونین شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان گفت: نگاه ملی و فرابخشی می‌تواند مجموعه‌های بزرگ را نجات دهد و دغدغه‌های مدیران را نیز به حداقل برساند.


به گزارش خبرنگار ایراسین، در این نشست صمیمانه، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به نقش هم‌افزایی این دو فولادساز بزرگ اظهار کرد: تولد ذوب آهن و فولاد مبارکه و مجموعه‌هایی که در اختیار دارند، حاصل تفکر بلندمدت و استراتژیکی است که با منابع محدود، نگاهی به نسل‌های آینده داشتند.

وی در ادامه افزود: به حق، نجات صنعت نیازمند نگاه ملی است و اگر ما که امروز در این دو بنگاه اقتصادی به فعالیت می‌پردازیم به خوبی مدیریت نکنیم، موفقیت چندانی به‌دست نیاورده و در بسیاری از موارد جلوگیری از تعارض‌های سازمانی برای‌مان امکان‌پذیر نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: اگر نگاه ما فقط به استان اصفهان ‌معطوف باشد و منطقه‌ای عمل کنیم، از دیگران نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که ورای مناطق جغرافیایی خود تصمیم بگیرند؛ در حقیقت نگاه ملی و فرابخشی می‌تواند مجموعه‌های بزرگ را نجات دهد و دغدغه‌های مدیران را نیز به حداقل برساند.

وی ذوب‌آهن و فولاد مبارکه را دو فولادساز بزرگ در یک منطقه جغرافیایی مشترک خواند و اذعان داشت: جدای مشکلات موجود، با هم‌فکری و همراهی مدیران این دو فولادساز بزرگ می‌توان پروژه‌های مشترک تعریف کرد و منافع روزافزون برای هر دو مجموعه به ارمغان آورد؛ اگرچه تاکنون تعامل برای فعالیت‌های روزمره با هماهنگی‌های لازم وجود داشته اما با همراهی و همکاری بیشتر می‌توان هم‌افزایی قابل توجهی در منافع مشترک‌ به‌دست آورد.

طیب‌نیا در پایان تصریح کرد: برگزاری این جلسه را به فال نیک گرفته و اعتقاد داریم آغاز همکاری‌های بیشتر و توجه به دغدغه‌های مشترک، موجب طرح و شناسایی پتانسیل‌های موجود شده و نقشه راهی برای ادامه همکاری‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای دو شرکت خواهد شد؛ می‌توان با تشکیل کمیته‌ای مرکب از تخصص‌های مختلف، پیشنهادات همکاری‌های آتی را احصا و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتر را بررسی و اجرایی کرد.

بنابر این گزارش، منصور یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان نیز در ادامه بیان کرد: شرکت سهامی ذوب‌آهن، آمادگی خود را اعلام می‌دارد تا با همراهی و هم‌فکری مدیرعامل و تیم مدیریتی شرکت فولاد مبارکه، مباحث مشترک و مرتبط در حوزه‌های مختلف اعم از تولید، توسعه، فروش و بازاریابی، اقتصادی و مالی و نیروی انسانی را به صورت جدی پیگیری کرده و با تشکیل کمیته‌های فنی تخصصی به بهره‌وری بیشتر مدیریتی هر دو شرکت کمک کند.

وی ابراز داشت: حمل محصولات و مقاصد مشترک، تأمین مواد اولیه و مبادی مشترک، نکات و تجربه‌های فنی، کارکنان و سرمایه‌های انسانی همه و همه از جمله مواردی هستند که دو قطب فولادی استان اصفهان با همکاری یکدیگر می‌توانند به ارزش افزوده جمعی دست پیدا کنند و هر دو مجموعه از مواهب سازمانی به‌وجودآمده منتفع گردند.

در ابتدای این دیدار، مدیرعامل و معاونین هر دو شرکت با حضور در معراج‌الشهدای شرکت فولاد مبارکه به مقام شامخ شهدای نام‌آشنا ادای احترام نموده و در ادامه در جلسه مشترک به بحث و گفت‌وگو پیرامون نکات مشترک طرح‌شده در جلسه پرداختند.


کد مطلب: 779157

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/779157/نگاه-ملی-فرامنطقه-ای-مدیران-راهگشای-مشکلات-حوزه-صنعت-فولاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com