کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر شبکه امید هم از تلویزیون رفتنی شد!

25 مهر 1400 ساعت 16:18

مدیر شبکه امید به وزارت ارتباطات رفت و ابراز امیدواری کرد که نیروهای جوان‌تر با مدیریتی شاداب‌تر بتوانند جایگاه این شبکه تلویزیونی را در نزد نوجوانان ارتقاء بیشتری بدهند.


به گزارش جهان نیوز، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات «مهدی سالم » را به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه‌ای خود منصوب کرد.

سالم در گفت‌وگو با تسنیم این خبر را تأییدکرد و گفت: امیدواریم که نیروهای جوان‌تر بیایند و اتفاقات خوبی برای شبکه امید بیفتد. بهتر و با قدرت‌تر از گذشته برای نوجوانان کارهای نمایشی و برنامه‌ای تدارک ببینند و جایگاه این شبکه تلویزیونی را نزد نوجوانان ارتقاء بیشتری بدهند. 

او همچنین با تجربیاتی که در حوزه نوجوانان دارد تأکید کرد: مهمترین دغدغه من در وزارت ارتباطات، حفظ و صیانت نوجوانان در فضای مجازی خواهد بود. برای این مهم می‌توان راه‌های بسیاری را طی کرد که یکی از آنها می‌تواند راه‌اندازی اپراتور اختصاصی کودک و نوجوان باشد.

مهدی سالم همچنین درباره ادامه مسیرِ شبکه امید، گفت: مهمترین ویژگی شبکه امید شبکه تربیتی است؛ ما در شبکه امید، رسانه‌ای صرف عمل نکردیم و دنبال این بودیم که در ابتدا مجموعه تربیتی باشیم یا به تعبیری رسانه مربی! یعنی در کنار کارهای تربیتی، کار رسانه‌ای در دستور کار داشته باشیم. امیدوارم نفر بعدی طرح تربیتی را حتماً با قوت دنبال کند. 

وی افزود:  امیدوارم سریال‌سازی و برنامه‌سازی با قوت بیشتری دنبال شود؛ چون سریال‌سازی و کار نمایشی مورد نیاز نوجوان است و باید با سوژه‌ها و داستان‌های زیبا و جذاب موردنظر نوجوانان، ساخته و پرداخته شوند. 

سالم دکترای مدیریت فرهنگی دارد و پیش از این با سابقه 20 سال فعالیت در حوزه فرهنگ، رسانه و فضای مجازی مدیریت «شبکه امید» سیمای جمهوری اسلامی ایران را برعهده داشته است. از دیگر سوابق مهدی سالم میتوان به مدیریت امور بین‌الملل مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضویت در هیئت مدیره کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد.


کد مطلب: 779150

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/779150/مدیر-شبکه-امید-هم-تلویزیون-رفتنی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com