جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

نادر سلیمانی:«ساعت خوش» عروسی ها را هم تعطیل می کرد/ به سعید آقاخانی افتخار می کنم

شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب: 779033
یکی از بازیگران مجموعه «ساعت خوش» گفت: در زمان پخش خیابان ها خلوت می شد. حتی در بعضی از مراسم عروسی هنگام پخش برنامه عروس و داماد و مهمانان می نشستند و برنامه را می دیدند.
سریالی که عروسی ها را هم تعطیل می‌کرد
به گزارش جهان نيوز، برنامه «دست در دست» به مناسبت آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) به صورت ویژه ای روانه آنتن شبکه دو شد و میزبان محمدرضا گرایی قهرمان جهان در رشته کشتی، نادر سلیمانی بازیگر و هنرمندان دیگری بود.

بنا بر این گزارش، در این برنامه نادر سلیمانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با حضور در ویژه برنامه «دست در دست»  اظهار داشت: در زمان پخش ساعت خوش مردم به دلیل حال و هوای بعد از جنگ نیاز به شادی داشتند و خدا را شکر توانستیم لبخند را به لب های مردم بازگردانیم و در زمان پخش خیابان ها خلوت می شد. حتی در بعضی از مراسم عروسی هنگام پخش برنامه  عروس و داماد و مهمانان  می نشستند و برنامه را می دیدند.

سلیمانی ادامه داد: ساعت خوش که در آن بچه های تئاتری و کاربلد، ظرفیت زیادی برای تلاش داشتند از خاطرات ویژه دوران کاری من بعد از پرواز ۵۷ است. یک تیم همدل که هوای هر کسی که فکر می کردیم تواناییش را دارد، داشتیم.

وی افزود: به سعید آقاخانی افتخار می کنم و برای من احترام ویژه ای دارد. ای کاش می شد باز همه آن تیم دور هم جمع می شدیم و یک برنامه جدید می ساختیم،چون امروز همه با تجربه تر شده ایم.

این بازیگر تاکید کرد: امسال سال قشنگی نبود و ما خیلی از اهالی هنر و مردم خوب مان را از دست دادیم امیدوارم کسانی که در رأس کار هستند در زمان حیات بیشتر قدر هنرمندان را بدانند.

همچنین محمدرضا گرایی طلایی ترین کشتی گیر امسال ایران مهمان دیگر برنامه «دست در دست» بود که در گفتگویی زنده که جمعه شب از شبکه دو سیما روانه آنتن شد با اشاره به آرامشش در سرنوشت سازترین لحظات زندگی ورزشی اش گفت: شخصیت درونگرایی دارم و معتقدم گاهی در یک ثانیه می تواند سرنوشت همه چیز تغییر کند بنابراین ناامیدی معنی ندارد و باید تا آخرین لحظه تلاش کرد.

او درباره آخرین پیکار کشتی خود در نروژ گفت: چند ماه قبل توانسته بودم در المپیک مدال طلا را به دست آورم و به قول محمد بنا محکوم به برد بودیم. تا یک ثانیه قبل از اتمام مسابقه با حریف گرجستانیم هم عقب بودم اما در آن یک ثانیه طلایی با یک ضربه فنی نتیجه مسابقه تغییر کرد.

در ادامه اسرا جلیلیان از راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی عصر جدید نیز با تقدیم دسته گلی به این ورزشکار قهرمان به ترکیب مهمانان برنامه «دست در دست» اضافه شد.

این کشتی گیر اهل شیراز با اشاره به علاقه و تبحرش در رشته فوتبال اضافه کرد: اگر فوتبالیست می شدم دوست داشتم در تیم استقلال و یا بارسلونا بازی کنم.

گرایی با بیان اینکه در تشکر از زحمات کادر درمان مدال بعدیم را تقدیم این عزیزان خواهم کرد درباره پیشنهاد حضور در یک فیلم سینمایی گفت: هنوز به این موضوع فکر نکرده ام اما شاید این پیشنهاد را قبول کنم.

او همچنین با اشاره به اینکه جهان پهلوان تختی الگوی همه کشتی گیران است، افزود: بیشتر کشتی گیران از قشر به نسبت ضعیف جامعه هستند و امیدوارم در رسیدن به مراحل بالاتر مرام و مسلک جهان پهلوان تختی را در کمک به مردم در پیش بگیرند.

این کشتی گیر طلایی درباره گزارش های هادی عامل بیان کرد: گزارشگری ایشان لذت دوچندانی را به مسابقات کشتی می دهد و رشته کشتی با صدای ایشان پیوند خورده است.

این قهرمان در ادامه افزود: کشتی، هم می تواند فنی باشد و هم مبتنی بر زور و بازو اما من بیشتر فنی کشتی می گیرم.برادرم‌ محمدعلی هم در المپیک فن جدیدی به نام سنجاب پرنده را ابداع کرد که مورد توجه قرار گرفت و زدن یک فن جدید در مسابقات رسمی به نظرم کار غیر ممکنی بود که محمدعلی به آن جامه عمل پوشاند.

وی ادامه داد: روزی کشتی حمید سوریان را نگاه می کردم و با خودم می گفتم آیا می شود من هم روزی در این میادین حرفه ای حاضر  و قهرمان شوم؟ قطعا هر کس اگر بخواهد و تلاش کند می تواند و البته که این مسیر دشواری های خاص خود را هم دارد اما باید هدف داشت.

این برنامه کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که به صورت ثابت جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰ و شنبه و یکشنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اون زمان اینترنت که نبود!!!!