جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

برای تقویت و رشد مو خود چه اقداماتی لازم است

شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 778991

موهای زیبا و پرپشت آرزوی هر فردی می تواند، باشد. توصیه های بسیاری نیز جهت این که موهای سالم و خوش حالتی داشته باشیم را شنیده‌ایم. داروخانه آنلاین داروهلپ انواع محصولات بهداشتی و مراقبتی در رابطه با تقویت و رشد مو را در بهترین برندهای بازار به صورت اینترنتی عرضه می نماید. مکمل هیربرست یکی از مکمل های موثر در تقویت و رشد مو می باشد که شما می توانید در کنار عمل به توصیه های مراقبتی از مو، مصرف این مکمل را نیز مد نظر قرار دهید. در ادامه به معرفی بیشتر این مکمل و نقش آن بر سلامتی مو می‌پردازیم.

همه چیز درباره مکمل هیربرست تقویت کننده مو
امروزه نقش مکمل ها را در تقویت و سلامتی بدن نمی توان نادیده گرفت. مکمل هیربرست یکی از معروف ترین و پر تقاضا ترین مکمل ها به عنوان تقویت کننده و رشد بیشتر مو شناخته شده است. این مکمل توسط کمپانی هیربرست کشور انگلستان تولید و ساخته شده است. نتایج بالینی جهت آزمایش این محصول، نشان داده است که بسیاری از افراد که از ریزش شدید مو و بد حالتی آن شکایت داشته اند، بعد از مدت زمان مشخصی از مصرف هیربرست، تغییرات مثبت قابل ملاحظه ای را بر روی رشد و تقویت موهای خود مشاهده نموده اند. نتایجی مانند شادابی و خوش حالتی مو، قطع شدن ریزش شدید مو، افزایش حجم مو و در انتها پرپشتی مو را به همراه داشته است.

علت اصلی شکنندگی و ریزش مو چیست؟
مراقبت و تمیز نگه داشتن موها جهت حفظ سلامت و شادابی آن بسیار مهم است. اما برخی از افراد با اینکه به صورت تمام و کمال از خود موهای خود مراقبت می نمایند، باز هم با موهای خشک و شکننده مواجه می شوند که ریزش مو را نیز به همراه دارد. اما علت اصلی چه می تواند باشد؟ کمبود ویتامین و املاح معدنی در بدن، اثرات نامطلوبی را نه تنها بر روی مو های ما می گذارد، بلکه باعث ضعف و بی حالی ما نیز خواهد شد. شما می توانید در کنار مصرف میوه و سبزیجات و غذاهای متنوع و سالم، برای گرفتن نتیجه بهتر، استفاده روزانه از مکمل ها را نیز در برنامه غذایی خود بگنجانید. البته بهتر است برای مصرف مکمل با پزشک خود و یا پزشک داروخانه مشورت نمایید. مکمل هیربرست از بهترین مکمل های حال حاضر در بازار می باشد که می توانید از این مکمل به عنوان قطع ریزش و شادابی موهایتان استفاده نمایید.
 
ترکیبات مکمل هیربرست که به رشد و تقویت مو کمک می‌نماید
مکمل هیربرست دارای ترکیبات مهمی از ویتامین ها و املاح مورد نیاز بدن می باشد که فرد بعد از مصرف یک دوره از این مکمل، متوجه تغییرات قابل ملاحظه ای در بدن و همچنین رشد و تقویت موهای خود می شود. در ادامه به شرح برخی از مهمترین ترکیبات این مکمل و نقش آن ها در بدن می‌پردازیم:

روی(زینک)
موها برای رشد خود احتیاج به بازسازی سلول ها و جذب پروتئین دارند و روی به عنوان مهمترین عنصر در بدن این نقش را بر عهده دارد و در صورت کمبود روی در بدن، با مشکلات زیادی در بدن از جمله کم خونی و ریزش مو دچار می شویم. روی همچنین با افزایش سطح کلاژن سازی در بدن، ترمیم پوست آسیب دیده و زخمی، نقش مهمی را بر سلامت پوست، ناخن و مو ایفا می کند و از خشکی پوست، بد حالتی مو و شکنندگی ناخن جلوگیری می‌نماید.

گروه کاملی از ویتامین های B

B1 (تیامین)
ویتامین B1 نقش مهمی روی سلول های عصبی بدن دارد. یکی از علل اصلی ریزش مو استرس و عامل عصبی می باشد. این ویتامین ضمن بالا بردن سیستم ایمنی بدن، موجب آرامش عصب نیز می‌شود.

B2 (ریبوفلاوین)
ویتامین B2 نقش مهمی در ساخت کلاژن و همچنین بهبود گردش خون در بدن دارد. این ویتامین باعث جذب بهتر زینک به بدن شده و ترمیم پوست سر و بدن را سرعت می‌بخشد.

B3(نیاسین)
ویتامین B3 در بدن به تقویت پوست کمک می نماید و از ایجاد التهاب، خشکی و آکنه بر روی پوست پیشگیری می کند، بدین صورت که رطوبت بدن را حفظ کرده و مانع ترشح بیش از حد چربی در منفذهای پوست می شود. بیماری آلوپسی یکی از بیماری هایی است که باعث تاسی در برخی نواحی سر می شود. مصرف ویتامین B3 برای درمان این بیماری ضروری است که می توانید با مصرف مکمل هیربرست آن را تامین نمایید.

B6(پیریدوکسین)
مهمترین عامل در ریزش مو و همچنین خستگی و استرس بدن، کمبود ویتامین B6 می باشد. وجود این ویتامین در بدن به ترشح هورمون ملاتونین به عنوان هورمون خواب، ترشح هورمون سوتونین به عنوان هورمون نشاط و ترشح هورمون نوراپی نفرین به عنوان هورمون ضد استرس می پردازد که تمام این هورمون ها جهت تنظیم خواب راحت و کاهش استرس بسیار موثر است.

B7(بیوتین)
نازکی و ریزش مو ارتباط مستقیمی با کمبود بیوتین در بدن دارد.  با مصرف این ویتامین قطر موها ضخیم شده و همچنین از شکنندگی ناخن ها جلوگیری می‌کند.

B9(اسید فولیک)
اسید فولیک از مهمترین عناصر جهت حفظ سلامت سلول های بدن می باشد. این عنصر بافت آسیب دیده در  سلول های پوست و مو را ترمیم می‌نماید. 
 
 ویتامین B12(کوبالامین)
ویتامین B12(کوبالامین)
 
ویتامین B12(کوبالامین)
تقسیم و بازسازی سلول ها نقش مهمی بر سلامت پوست و مو ایفا می‌نمایند که نقش ویتامین B12 نیز در بدن تقسیم سلولی می‌باشد که بدین صورت از ملتهب شدن پوست و خشکی آن جلوگیری می‌نماید. این ویتامین در مکمل هیربرست به اندازه کافی موجود است.

سلنیوم
سلنیوم از املاح معدنی بسیار نادر است که کمبود آن در بدن باعث خشکی و شکنندگی مو و ناخن ها می شود. این ماده در رشد و مقاوم سازی فولیکول های مو و ناخن تاثیر فوق العاده‌ای دارد.

MSM(متیل سولفونیل متان)
MSM از جمله ترکیبات سرشار از گوگرد است که در انسان ها، حیوانات و گیاهان وجود دارد و در نتیجه تحقیقات مشخص شده است که این گوگرد در کم شدن التهاب در بدن نقش مهمی دارد. التهاب در پوست سر یکی از علل ریزش مو می باشد. این ماده در تقویت و رشد مو بسیار موثر است.

کلاژن دریایی در مکمل هیربرست
کلاژن دریایی از ماهی تهیه می شود و با توجه به اینکه کلاژن نقش مهمی در جوانسازی پوست و جلوگیری از سفید شدن زودرس موها دارد، با مصرف کلاژن دریایی که به خوبی نیز جذب بدن می شود، می توان از چین و چروک پوست و سفید شدن مو جلوگیری نمود.

مکمل هیربرست همچنین شامل اسید آمینه ها، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، ال-لیزین، ال-سیستئین و سیلیکا می‌باشد.
 
آیا مصرف مکمل هیربرست به تنهایی برای تقویت و رشد مو کافی است؟ 

آیا مصرف مکمل هیربرست به تنهایی برای تقویت و رشد مو کافی است؟
مصرف مکمل های تقویت مو از جمله هیربرست، با تامین ویتامین ها و املاح مورد احتیاج بدن، کمک بسیار زیادی به شادابی و رشد موها می نمایند، اما مصرف این مکمل ها به تنهایی برای رشد و تقویت مو کافی نمی باشد. شما می توانید در کنار مصرف این مکمل از تغذیه سالم و غنی نیز استفاده نمایید تا بهترین نتیجه ممکن را جهت قطع ریزش مو و بازیابی دوباره موهای خود کسب نمایید. شما می توانید روزانه بعد از صبحانه و یا به همراه صبحانه، دو عدد از کپسول هیربرست را به همراه آب میل نمایید. توصیه می شود در هنگام مصرف مکمل ها از آب بیشتری برای نوشیدن استفاده نمایید.

مکمل هیربرست را از چه مراکزی تهیه نماییم؟
از آنجا که هیربرست از مکمل های بسیار محبوب و تاثیرگذار در قطع ریزش مو و تقویت آن می باشد، بسیاری از فروشندگان غیر معتبر و غیر رسمی به عرضه این دارو در سطح کشور می پردازند که احتمال تقلبی بودن محصول و عرضه آن با قیمت گران بسیار محتمل است. مصرف مکمل های تقلبی می تواند عوارض جبران ناپذیری بر روی بدن داشته باشد. بنابراین توصیه می شود مکمل هیربرست و همچنین سایر مکمل های غذایی و دارویی خود را حتما از مراکز و داروخانه های معتبر تهیه و خریداری نمایید. داروخانه آنلاین داروهلپ از مراکز رسمی و معتبر عرضه هیربرست و سایر محصولات پزشکی و بهداشتی با قیمت مناسب به صورت اینترنتی در سراسر کشور می‌باشد. شما می‌توانید این محصول را به صورت اصل و با قیمت مناسب از این داروخانه اینترنتی خریداری نمایید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *