سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۲
گل محمدی:

دوستی بین ایران و عربستان را بیشتر کنیم

جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب: 778933
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر الهلال توضیحاتی را بیان کرد.
دوستی بین ایران و عربستان را بیشتر کنیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی باید از میزبانی عربستانی‌ها، باشگاه الهلال و فدراسیون فوتبال عربستان تشکر کنم. مسئولان عربستانی استقبال گرم و میزبانی خوبی از ما داشتند. بین کشور ما و عربستان اشتراکات دینی زیادی وجود دارد.

او افزود: ما به عنوان یک گروه ورزشی باید دوستی و صلح را بین ۲ کشور بیشتر برقرار کنیم و سبب ارتباطات بهتری بین ۲ ملت شویم. امیدوارم بتوانیم سفیران خوبی برای این موضوع باشیم تا رابطه خوبی بین ۲ کشور برقرار شود.  

گل محمدی خاطرنشان کرد: بازی بسیار حساسی پیش رو داریم که می‌تواند به عنوان یک دیدار بزرگ برای ما و هواداران پیام آور شادی باشد. هر ۲ تیم به لحاظ فنی بازیکنان خوبی دارند و فردا شاهد دیدار باکیفیت و از لحاظ فوتبالی خوبی خواهیم بود. اطمینان دارم دیدار پرسپولیس و الهلال یک فینال زودرس در لیگ قهرمانان است.

سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: خیلی خوب بود در فینال به مصاف هم می‌رفتیم، اما به خاطر قرعه در این مرحله با هم بازی می‌کنیم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. کاری که باید برای دیدار فردا انجام دهیم، این است که باید پرسپولیسی باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم. همیشه با وجود سختی‌ها و مشکلات، در روز‌های سخت نشان داده ایم بازیکنان بزرگی داریم و در این مواقع تصمیم‌گیری‌های خوبی داریم.

گل‌محمدی اضافه کرد: امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. با توجه به حضور هواداران و میزبانی الهلال بازی سختی خواهد بود. برای کسب نتیجه خوب باید تمرکز کافی داشته باشیم. در مجموع امیدوارم از طرف هر ۲ تیم دیدار خوب و لذت بخشی شاهد باشیم.

او تصریح کرد: مشکلاتی درباره بازی نکردن داریم، زیرا لیگ ما هنوز شروع نشده است و در شرایط مسابقه رسمی نیستیم. برای دیدار قبلی مقابل نماینده تاجیکستان هم این مشکل را داشتیم، اما سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. برای این مسابقه ۳ دیدار دوستانه انجام دادیم. البته با توجه به اینکه فیفادی بود چند بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و بدون حضور ملی‌پوشان بازی تدارکاتی و تمرینات را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: از این بابت AFC می‌توانست برنامه ریزی بهتری داشته باشد تا باشگاه‌ها با آماده سازی و دیدار‌های تدارکاتی بهتری وارد مسابقات شوند، اما فشردگی رقابت‌ها قطعا روی کیفیت تیم ما و آن‌ها تاثیر می‌گذارد. با وجود این مشکلات، سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. چیزی که در دیدار فردا مهم است، حفظ تمرکز است.

گل‌محمدی درباره بازگشت مصدومان الهلال گفت: این تیم پرمهره است و هر بازیکنی مصدوم شود، جایگزین خوبی برای آن وجود دارد. اطمینان الهلالی ها دارم فردا کامل خواهند بود. البته ممکن است ۲ بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد. اطلاعات دقیقی ندارم، اما می‌دانم جایگزین‌ها و بازیکنان خارجی خوبی دارند و فردا با تیم کامل الهلال بازی می‌کنیم.

او در پایان گفت: اگر بخواهیم به این فکر کنیم که چند بازیکن مصدوم بازگشتند و اکنون چند بازیکن مصدوم هستند، دچار مشکل می‌شویم. به این موضوع فکر می‌کنیم که الهلال فردا با تیم کامل وارد زمین می‌شود. به این موضوع هم فکر می‌کنم که الهلال یک مربی باهوش به نام ژاردیم دارد که مربی بزرگی است. او می‌تواند از وضعیت ایجاد شده بهترین استفاده را کند. قطعا تجربه ژاردیم کمک می‌کند الهلال به بهترین شرایط خود برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اینقدر همدیگر را دوست دارند میخواهند سربه تن هم نباشه!!!!!
شجاع
Iran, Islamic Republic of
جان مادراگر میتوانی فقط ببر، و شما ها دیگر در سیاست دخالت نکنید همین سلبر تی ها بس هستند