پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۵
سردار تنگسیری:

آمریکا ۶ سیلی محکم از ایران خورد

سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 778630
نیروی دریایی ارتش و سپاه به عنوان یک قدرت واحد در مقابل هر متجاوزی که بخواهد دست درازی به منافع نظام اسلامی کند، چشمش را کور می‌کنند.
آمریکا ۶ سیلی محکم از ایران خورد
به گزارش جهان نيوز به نقل از سپاه نیوز، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت حماسه شهدای ۱۶ مهر و روز نیروی دریایی سپاه با حضور وابستگان نظامی کشورهای خارجی، به میزبانی نیروی دریایی سپاه برگزار شد، ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان،گفت: جمهوری اسلامی بعد از ۴۳ سال محاصره اقتصادی و تحریم های ظالمانه محکم ایستاده است.

وی با برشمردن برخی از رویارویی های انقلاب اسلامی با استکبار جهانی،افزود: نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس ۶ عملیات موفق برابر آمریکای متجاوز انجام داده است که در این عملیات‌ها، هیمنه قدرت پوشالی آمریکا در خلیج فارس شکسته شده است، چون راه ما، راه حق بود و به خدا توکل کردیم، پیروز شدیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: ما هیچگاه در خلیج فارس شروع کننده جنگ نبودیم. با اینکه آمریکایی‌ها نفتکش ها، سکوها و پایانه‌های نفتی ما را هدف قرار می دادند ما خویشتنداری کردیم، بعد از این همه خسارتی که آنها به ما وارد کردند، ما وارد جنگ یک و نیم ساله با آمریکایی‌ها شدیم و ۶ سیلی محکم و عبرت‌آموز به آنها زدیم.

سردار تنگسیری گفت: شهید مهدوی و همرزمانش در یک حماسه بزرگ، مستقیم و نابرابر هیمنه قدرت پوشالی آمریکای جنایتکار را خُرد کردند و نقطه عطفی را در تاریخ مبارزات ملت ایران در مقابل استکبار جهانی رقم زدند.

وی با اشاره به راهبرد امنیت، صلح،‌ صفا و آرامش در خلیج فارس، گفت: ما هیچ نا امنی و درگیری را در این منطقه راهبردی برنمی‌تابیم، خلیج فارس خانه ما و کشورهای همسایه ما است. آمریکایی ها در خلیج فارس جایی ندارند. زیرا هرجایی که حضور یافتند ناامنی را با خود آوردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: حضور نامشروع رژیم جعلی اشغالگر قدس، امنیت این منطقه راهبردی را مختل می کند و هزینه سنگینی را بر آن تحمیل خواهد کرد. زیبنده کشورهای مسلمان منطقه نیست که یکی از جنایتکارترین رژیم‌ها که قبله اول مسلمین را اشغال کرده است در این منطقه حساس حضور پیدا کند.

سردار تنگسیری با تاکید بر اینکه پیام خون شهید مهدوی و همرزمانش برقراری صلح، ثبات و امنیت در خلیج فارس است و ما همواره در دفاع از مظلوم و در مقابل ظالم ایستاده‌ایم، گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک قدرت واحد در مقابل هر متجاوزی که بخواهد دست درازی به منافع نظام اسلامی کند، با صلابت خواهند ایستاد و دست متجاوز را قطع و پایش را می‌شکنند و چشمش را کور می کنند.

وی اظهار داشت :در ۴۳ سال عمر انقلاب اسلامی نه به کشوری تجاوز کردیم و نه اجازه تجاوز داده ایم. ما کشوری اسلامی هستیم و اسلام یعنی صلح، صفا، دوستی و برادری و ما از اول انقلاب تا کنون بر این اصل پایبند بوده ایم. ما هیچ گاه از مرگ نمی‌ترسیم و مرگ در راه خدا و دفاع از اسلام را شرف خود می دانیم و جان بر کف از منافع جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد.

دریادار تنگسیری با اشاره به توانمندی های نیروی دریایی سپاه در حوزه های رزمی و تاکتیکی، گفت: ما ملتی مظلوم اما مقتدر هستیم. روی پای خود ایستادیم و تحریم های ظالمانه را تحمل کردیم و امروز افتخار می کنیم و تمام تجهیزاتمان مورد نیاز دفاعی کشورمان را خودمان می‌سازیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
........
Iran, Islamic Republic of
آمریکا چاره‌ای جز فرار از افغانستان نداشت
Darius
Iran, Islamic Republic of
ماشاءالله به رزمندگان اسلام
بخاطر شماها و نیروی دلیر انتظامی است که امثال من میتونن شب سر راحت به بالین بگذاریم. خدا حفظتون کنه
Iran, Islamic Republic of
اخراج نیروهای آمریکایی از عراق اولویت ماست/ چون به خاطر که نیروهای آمریکایی عامل اصلی جنگ، بی ثباتی، ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم در عراق و منطقه خاورمیانه هستند.
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل، ترکیه، باکو به همراه تروریست ها مورد حمایت ترکیه و متحدانش، متاسفانه هر سه یک هدف را دنبال می کنند.