جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیشرفته‌ترین مدل خودروی جیپ رونمایی شد

سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 778627
نسل جدید شاسی‌بلند لوکس "گرند چروکی" زمستان آینده به بازار می‌آید و مدلی از آن با موتور هیبرید ساخته خواهد شد.
پیشرفته‌ترین مدل خودروی جیپ رونمایی شد
به گزارش جهان نيوز، جیپ هشتادمین سال تاسیس خود را با رونمایی ماشینی جشن گرفت که می‌گوید پیشرفته‌ترین خودرویی است که تا کنون ساخته است. نسل جدید شاسی‌بلند لوکس "گرند چروکی" زمستان آینده به بازار می‌آید و مدلی از آن با موتور هیبرید ساخته خواهد شد.

جیپ برای نمایش توانایی مدل هیبرید، تصاویری منتشر کرد که ماشین در آن تنها با نیروی موتور الکتریکی به راحتی در سربالایی‌های تند کوهستان موآب در ایالت یوتا حرکت می‌کند.

این پنجمین نسل از مدل گرند چروکی است. جیپ به تازگی مدلی لوکس‌تری به نام "واگونیر" به بازار عرضه کرده،‌ اما مدیر کارخانه می‌گوید گرند چروکی در بازارهای خارج از آمریکا همچنان لوکس‌ترین مدل کارخانه خواهد بود.


گرند چروکی در دو اندازه تولید می‌شود که مدل بزرگتر برای هفت سرنشین جا دارد. داخل ماشین به جدیدترین نمایشگر‌های شرکت استلانتیس، مالک جیپ، مجهز است. علاوه بر نمایشگر ده اینچی در وسط داشبورد، مشتریان می‌توانند یک نمایشگر برای سرنشین کنار راننده هم سفارش دهند.

قدرت مدل هیبرید ۳۷۵ اسب بخار است. جیپ می‌گوید گرندچروکی می‌تواند با موتور الکتریکی‌اش تا ۴۰ کیلومتر حرکت کند. قوی‌ترین مدل بنزینی گرندچروکی موتوری هشت سیلندر با حجم ۵.۷ لیتر دارد که ۳۵۷ اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

رسانه‌ها گزارش داده‌اند که جیپ در حال ساخت یک مدل تمام الکتریکی از گرند چروکی است که در سال ۲۰۲۵ به بازار می‌آید.
مرجع : ایران جیب
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *