کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل با امداد تی وی

20 مهر 1400 ساعت 10:50


آیا تلویزیون سامسونگ شما با مشکلاتی روبرو شده و یا به اصطلاح خراب شده است و شما نمی دانید اشکال آن چیست؟ جای نگرانی وجود ندارد ،زیرا امکان تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل در سریع ترین زمان در تهران وجود دارد. تاریخچه تلویزیون های سامسونگ به ۵۰ سال پیش باز می گردد. در طی  این مدت سازنده کره‌ای، مجموعه ای از راه حل های پیشرفته را به بازار عرضه کرده است که از جمله  آنها می توان به تلویزیون هایی با قابلیت پخش سه بعدی، پنل های خمیده و حتی صفحه نمایش نقاط کوانتومی اشاره کرد.

تعمیر تمام مدل های تلویزیون سامسونگ توسط امداد تی وی امکان پذیر است.

ایرادات شایع تلویزیون های سامسونگ
فرآیند تعمیر تلویزیون های سامسونگ یک فرآیند گام به گام است که شامل تشخیص تجهیزات و قطعات، جستجو برای قطعات یدکی در صورت نیاز ،بررسی سیستم و آزمایش آن برای خطاهای نرم افزاری و سخت افزاری می باشد. مشکلات رایج تلویزیون سامسونگ می توانند به شکل زیر باشند:

  1. تلویزیون روشن نمی شود یاروشن شدن دستگاه زمان زیادی می ‌برد، تلویزیون به صورت خودبخود خاموش می شود، خرابی منبع تغذیه دستگاه، ایجاد اتصال کوتاه. تمامی این مشکلات توسط تکنسین های امداد تی وی قابل رفع هستند.

    امکان انتخاب کانال ها در تلویزیون سامسونگ ممکن نیست و سیگنال ضعیف است .این مشکلات معمولا به دلیل خرابی تیونر و نرم افزار ایجاد می شوند و لازم است برای برطرف کردن آنها از متخصص امداد تی وی در این زمینه کمک بگیرید.

    برخی دیگر از خرابی های شایع تلویزیون سامسونگ شامل از دست دادن کامل یا جزئی روشنایی و نور پس زمینه است که این مشکل ممکن است در اثر فرسودگی نوار ال ای دی یا نور پس زمینه،  آسیب مکانیکی به تلویزیون در هنگام حمل و نقل یا خرابی لامپ های دیود ایجاد شود.

    موج دار شدن روی صفحه و ناپدید شدن تصاویر به طور متناوب از جمله خرابی های دیگر این تلویزیون‌ها می باشد که علت آن خرابی مادربرد و یا کنترل کننده ماتریس می باشد. این مشکل معمولاً ۵ تا ۷ سال پس از استفاده تلویزیون به دلیل قدیمی شدن تجهیزات ایجاد می شود و برای برطرف کدن آن ممکن است برطرف کردن آن نیاز به تعویض مادربرد باشد.

    تصاویر مخدوش است، رنگ ها معکوس شده‌اند، نوارهای عمودی و افقی در صفحه تلویزیون ظاهر می شود. این مشکلات به دلیل آسیب حلقه ماتریس در اثر فشار مکانیکی یا کهنگی ایجاد می شود . در برخی موارد تعمیر تلویزیون سامسونگ با این مشکلات ممکن است عملی نباشد.

    خطای تلویزیون هوشمند هنگام روشن کردن برنامه ها و تغییر کانال ها ایجاد می شوند. در این گونه مواقع لازم است سیستم عامل فعلی تعویض شود.   مسدودکردن عملکرد تلویزیون با غیرفعال کردن عملکرد های کلیدی نیز موثر است.

خطاهای رایج در تلویزیون سامسونگ شامل چیست؟
-  ایجاد نقاط روشن بر روی صفحه نمایش دستگاه
-  وجود نداشتن تصویر و مشاهده صفحه سفید روشن تلویزیون
-  عدم اتصال دستگاه به اینترنت
-  عدم توانایی تایپ اعداد بر روی صفحه کلید
-  پخش تصاویر سه بعدی تار و نا واضح
-  بزرگ و کشیده شدن تصاویر پخش شده از تلویزیون
-  تلویزیون دارای صدا بوده اما تصویر ندارد.

امداد تی وی مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل
امداد تی وی به عنوان یکی از قویترین مراکز تعمیرگاهی مجهز در تهران با 30 سال سابقه ، با اعزام تکنسین های مجرب، در تمام نقاط تهران ، امکان تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل را فراهم کرده است. بدین منظور با این مرکز تماس بگیرید و تا بلافاصله پس از تماس شما امداد تی‌ وی تکنسین های خود را به منزل شما برای رفع مشکلات تلویزیون سامسونگ اعزام کند.

علاوه بر تعمیر تلویزیون سامسونگ ، امداد تی وی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران و تعمیر تلویزیون سونی در تهران را نیز در مجموعه خدمات خود داشته و با یک تماس ، میتوان جهت تعمیر انواع تلویزیون ال ای دی و ال سی دی ، اقدام کرد.

خط ویژه : 67589
۰۹۳۳۵۰۵۱۲۱۲
www.emdadtv.com


کد مطلب: 778604

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/778604/تعمیر-تلویزیون-سامسونگ-منزل-امداد-تی-وی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com