پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

وزیر کشور: دولت جدید جای تنبلی نیست

سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 778558
وجود چنین مردمی در ایران اسلامی باعث شده است تا نقشه‌های شوم دشمنان همواره نقش بر آب شده و راه به جایی نبرد.
وزیر کشور: دولت جدید جای تنبلی نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سردار احمدی وحیدی شامگاه دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان که در سالن بین‌المللی همایش‌های روزبه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در طول چهار دهه گذشته افتخارات زیادی را خلق کرده و حماسه‌های شگرفی را خلق کردند، گفت: تحمل همه فشارها و تحریم‌های ناجوانمردانه و جنگ تحمیلی، گوشه‌ای از این افتخارات بوده است.

وی با تاکید بر اینکه ایستادگی ملت ایران در برابر همه مشکلات باعث ناامیدی بیش از پیش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چهار دهه گذشته شده است، اظهار کرد: وجود چنین مردمی در ایران اسلامی باعث شده است تا نقشه‌های شوم دشمنان همواره نقش بر آب شده و راه به جایی نبرد.

این مسئول با یادآوری حضور ارزشمند و با بصیرت مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی، تصریح کرد: این حضور در حالی رقم خورد که کمتر کسی گمان می‌کرد مردم ایران با وجود این همه مشکل به ویژه در حوزه اقتصادی در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند اما این اتفاق رخ داد تا اجازه دخالت به بیگانگان در امور داخلی داده نشود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه پذیرفتن مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردمی که همواره پشتیبان این نظام در حوادث و مشکلات مختلف بوده‌اند، بسیار مهم و ارزشمند است، ادامه داد: دولت سیزدهم با الطاف الهی و خواست ملت ایران به روی کار آمد، به همین خاطر قصد داریم ثابت با تلاش‌مان نشان دهیم که بی‌تردید در میدان خدمت به مردم پیروز خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از استاندار سابق زنجان به خاطر اقدامات ارزشمندی که تا به امروز در این استان انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: بی‌شک استاندار جدید زنجان فردی فرهیخته بوده و از توان اجرایی بالایی برخوردار است، به همین خاطر امیدواریم با تغییراتی که در بدنه دولت در استان اعمال می‌شود، توسعه قابل قبولی در منطقه اتفاق بیفتد.

این مسئول با یادآوری اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که از ظرفیت بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف برخوردار است و مسئولان باید به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده کنند، بیان کرد: با توجه به حضور استاندار بومی، انتظار داریم زنجان در عرصه‌های علمی به ویژه حوزه دانش‌بنیان و دیجیتال که حرف‌های زیادی نیز در این عرصه برای گفتن دارد، بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.

وحیدی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز اولویت همه مسئولان استان باید بر روی این موضوع معطوف باشد که اجازه ندهند هیچ‌گونه فساد اداری در این منطقه رخ داده و زنجان را از این حیث در جایگاه نمونه قرار دهند، گفت: بدون شک اگر این روند در استان توسط مسئولان در پیش گرفته شود، اتفاقات خوبی از جمله محرومیت‌زدایی که خواسته اصلی مردم است، اتفاق خواهد افتاد.

وزیر کشور با بیان اینکه اگر مسئولان استان تصمیم به کاری بگیرند، قادر خواهند بود آن را در این منطقه عملیاتی کنند، افزود: خوشبختانه امروز علی‌رغم همه مشکلات و سنگ‌اندازی‌های بین‌المللی، ایران اسلامی در نقطه جهش قرار گرفته و برای تداوم راهی که در پیش داریم، باید دست در دست هم دهیم.

وحیدی با تاکید بر اینکه در دولت جدید، جای هیچ‌گونه تنبلی نیست، اظهار کرد: آنچه که در دولت اسلامی حرف اول را می‌زند، ارزش‌ها است، به همین خاطر در این دولت با واژه‌هایی چون تعطیلی و بیکاری بیگانه هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ای کاش میفرمودین دولت جدید جای قانون گریزی نیست..
وزیر کشور محترم لطفا در خصوص لغو مصوبات ستاد ملی کرونا که در حکم قانون است با یک دستور شفاهی فرمانداران هم توضیحی دهید.